Er i glad for de nye level 80 spells jeres classe før i wotlk?
Jeg kan lige smide et link til dem alle sammen, hvis der sider nogen der ude og ikke ved hvad deres nye er for en. Som vi ved så skulle de spells gerne være noget der sparker røv big time :) Prøvet at finde en youtube til alle spells, men ikke alle er lagt ud :(
Hunter her og jeg er langt fra glad for den spell vi har fået, den er lige til at lukke op og skide i. Den kan nok godt bruges i pve, men det er så også det. Når man tænker på det er en level 80 spell, ja så giver jeg ikke meget for den.
Især ikke når man ser hvad andre classes har fået. Men det er kun beta endnu, så man kan de håbe at de indser at 99% af alle hunter er sure over at vi har fået sådan en skod spell.
Når ja også dele den også CD med vores andre traps..
( Freezing arrow is so bad that... after 5 hours of unsuccesful efforts of trapping your target, he will come to you take a trap from your backpack and trap himself becouse he will feel pity for you. )
Redigeret: Lørdag d. 27. september 2008 - kl. 13:56
Freezing arrow is so bad that... after 5 hours of ...
Du har helt klart ikke set de melee reduction dmg nerfs warlocks får.
I wotlk kommer warlocks ikke længere til at være baseret omkring tanken at de skal tanke melees.
Derudover er der en masse talents med nye spells som du heller ikke har med i listen.
Alt i alt er jeg tilfreds med de ændringer der er blevet lavet til mage, og er helt oppe at køre over de ændringer der er til resto druid, kan ikke vente på at komme til at spamme Wild Growth (Flourish) i 3.0.2. Endelig en AoE healing spell der vil noget! Derudover er jeg også glad for den ekstra res spell (som du også glemte at liste), så jeg kan resse ude af combat :P
( Freezing arrow is so bad that... after 5 hours of unsuccesful efforts of trapping your target, he will come to you take a trap from your backpack and trap himself becouse he will feel pity for you. )