*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af WoW.Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Support

Server Informationer

ikon

Public WoW Ventrillo

IP: vt.gaming.dk
Port: 4000
Pass: wow

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#MMO.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

World of Warcraft Tjek det hér!(3)
World of Warcraft bedste combo(1)
World of Warcraft Teame op? - ...(4)
Guilds Procenter i Blodet ...(0)
Guilds Semper Danica ...(3)
Guilds [A] Dominance @ RC ...(1)
World of Warcraft MMR reset(0)
World of Warcraft Sådan bliver du en ...(1)
Class Prot warrior(2)
World of Warcraft Bedste Warlock PVE ...(5)
World of Warcraft Hvor spiller du?(31)
Guilds søger nogle på ...(0)
World of Warcraft Patch 4.3 - News(1)
World of Warcraft Sådan bliver du en ...(4)
World of Warcraft Bedste Tank Class ...(2)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Ang. Skribenter ...(0)
Offtopic Gaming for the Cure(0)
Offtopic Interview vedr. WoW(0)
Offtopic S: World of ...(0)
Offtopic WoW og Mac computer(1)
Offtopic Hjælp! : Efter ...(0)
Offtopic Er siden her død?(5)
Offtopic Vind steelseries ...(2)
Offtopic Søger admin fra ...(7)
Offtopic Reklamer - ...(0)

Reklamer

Off topic » Off topic

Sidste indlæg

Hvorfor begyndte du på WoW?

Ja, hvordan kan det egentlig være at du spiller World of Warcraft?

Jeg spillede i rigtig mange år Neverwinter Nights online, men efter 5-6 år på markedet begyndte spillet at blive tømt for andre gamers, og jeg havde brug for et eller andet at lave. I laaaang tid havde jeg gået og svinet WoW spillere til, fordi jeg var overbevist om at det var Nerd heaven og kun handlede om at slå enraged boars ihjel (.....)

Da jeg så sprang fra Neverwinter Nights, manglede jeg stadig et halvt år af 3.g og besluttede mig så derfor for at prøve WoW. Jeg havde en masse venner som spillede på Argent Dawn, så jeg endte naturligvis med en toon på nævnte server.

Needless to say, da de fleste af mine RL venner hoppede fra WoW igen, havde jeg fået så stærkt et netværk at jeg ikke rigtig kunne stoppe igen.

Hva' mæ' darj? :)
Flere |
Auramin Fredag d. 19. september 2008, kl. 16:36
Torok
Lørdag d. 20. september 2008, kl. 13:39
1
clan m8s stoppede CS:S pga. WoW, så måtte jeg naturligvis også lige prøve og se hvordan det var inde i den verden..

kom aldrig ud, og gør det nok heller ikke!:P
eyal | Gaming.dk
Lørdag d. 20. september 2008, kl. 19:35
2
Fordi jeg spillede Warcraft 3 og skulle prøve MMORPG af, så tænkte at blizzards bud på en MMORPG nok ville være et okay valg på stammen.
Yamatsu @ Emeriss
Tuzaph
Fredag d. 31. oktober 2008, kl. 18:27
25
Ligesom Yamatsu :D
Spawn | Dawning
Lørdag d. 20. september 2008, kl. 19:52
3
Elsker Warcraft Lore, og da jeg så spillet måtte jeg bare have det.
Veth | ChaosD Knights
Søndag d. 21. september 2008, kl. 16:15
4
Som Eyal dybest set ^^
GeizZ
Søndag d. 21. september 2008, kl. 19:42
5
Prøvede traileren, fordi en af mine online mates VILLE have jeg skulle prøve det(HEJ MOMZ!). OG JA, JEG BLEV GREBET AF DET MED DET SAMME !!
Dazz
Torsdag d. 25. september 2008, kl. 14:40
11
Heya GEIZZ (: hva server gamer du på :D?
GeizZ
Fredag d. 26. september 2008, kl. 23:11
12
twisted nether
rheko
Lørdag d. 27. september 2008, kl. 01:59
13
Sammen med alle de noobs fra gaming.css :D Har stadig en lvl 51 hunter derinde hvis det skulle være du ville have noget boost ^_^
GeizZ
Søndag d. 28. september 2008, kl. 17:21
15
hvordan vidste du det :D ?
rheko
Onsdag d. 22. oktober 2008, kl. 10:36
18
Du kender mig, men du ved det ikke ^_^
GeizZ
Torsdag d. 30. oktober 2008, kl. 14:38
23
hej rasmus :D
Mikle | BIC
Tirsdag d. 23. september 2008, kl. 05:49
6
Startede samme dag det udkom, for at slippe væk fra virkeligheden med min x
TC
Tirsdag d. 23. september 2008, kl. 10:43
7
Spillede "Dark Age og Camelot", et super gennemført MMO, som var det spil der fik mig til at falde for genren. Startede på WoW fordi det var nyt og spændende, og jeg allerede var vild med MMORPG. Har været i WoW sådan on/off siden starten af EU beta.
Medejer af Gaming.dk
Anse
Tirsdag d. 23. september 2008, kl. 13:24
8
Fordi.. Tja, Min lillebror mente at jeg lige skulle prøve det.. Og ja. Så var jeg fanget. Men har dog altid spillet meget computer ( Warcraft III og Diablo 2) så det var jo nok meget naturligt ;)
One day, the gnomes will take over this world.
houdel
Tirsdag d. 23. september 2008, kl. 13:59
9
gamede en del CS:S men 8-10 RL venner, de stoppede en efter en med at spille CS:S, og gik over til wow, har altid svinet det og sagt det var et lorte nerd spil. Til sidst var jeg den sidste der spillede CS:S, så jeg besluttede mig for at købe spillet og prøve det 1 månede, og så faldt jeg for det.
momzz
Onsdag d. 24. september 2008, kl. 22:29
10
startede wow fordi min mates gamede det, de snakkede om det på vt og sagde jeg skulle prøve det.. og lige siden har jeg gamet det :I
rheko
Lørdag d. 27. september 2008, kl. 01:59
14
NEJ MOMZ HVAD LAVER DU HERINDE DIN NOOB
momzz
Søndag d. 26. oktober 2008, kl. 10:56
20
LOL HVEM ER DU?! ;DD
KrOniKle
Mandag d. 29. september 2008, kl. 15:42
16
øhm.. :P min lillebror skulle på efterskole, så bruger hans acc ? :P også jeg fanget ? :P
sreDna
Torsdag d. 9. oktober 2008, kl. 11:09
17
startede på wow, fordi at alle mine venner spillede det også prøvede jeg det hjmme ved en af dem også blev jeg bidt af det og har nu spillet det i godt 3 år.
eyal | Gaming.dk
Lørdag d. 25. oktober 2008, kl. 01:31
19
Der stod Blizzard på boksen :) og var glad for WC3
Yamatsu @ Emeriss
UrteN
Mandag d. 27. oktober 2008, kl. 13:19
21
blev lokket af en css mate (grrr essence hehe) til at prøve en gratis prøve periode.

og så blev man jo lidt hooked, og mere hooked, og pufff doing endgame raids.
Pushkina
Tirsdag d. 28. oktober 2008, kl. 19:51
22
Jeg havde spillet warcraft. Så da wow kom ud der havde jeg en ven der spillet med fra starten og da jeg efter et halvt år ikke havde fået købt det endnu, så købte han det til mig.

Ja og resten giver sig selv :)
Freezing arrow is so bad that... after 5 hours of ...
kress
Fredag d. 31. oktober 2008, kl. 01:46
24
Gruppepres!! 100% gruppepres, fra én ven! idag spiller jeg, min bror sågar endda min far :)
Flødeskum Affliction warlock
Makeen Prot Warrior
hslars
Torsdag d. 13. november 2008, kl. 00:43
26
Manglede en undskyldning for at stoppe med css.
Zanoan
Torsdag d. 4. december 2008, kl. 02:03
27
(Hermed en længere historie:)

Da jeg var yngre havde jeg grundet et fælles netværk endt med at spille MMO-spillet EverQuest ganske meget. EQ kan betragtes som et af de helt store MMO-spil hvis man kigger nærmere på den historiske udvikling indenfor MMO-genren. Dertil kan det også siges, at de fleste med en smule kendskab til WoW kender navnene Tigole og Furor, som da også var to ledende personer inden for EQ-sfæren på daværende tidspunkt (henholdsvis guilden Legacy of Steel (Tigole) og Fires of Heaven (Furor). Tigole kender de fleste i dag som WoWs dungeon og raidudvikler, Jeff Kaplan. Jeg brugte 4 lange år af mit liv på spillet (det var meget amerikansk domineret, slet ikke så udbredt i Europa som WoW. MMO-genren var stadig "ny". Min rogue var på det tidspunkt den bedste i hele Europa, og nr. 33 på verdensranglisten) og havde egentlig stoppet et par gange, men røg tilbage altid tilbage i det. Jeg svor efter jeg endelig stoppede, at jeg aldrig nogensinde ville røre et MMO-spil igen, da det simpelthen tog for meget af min tid. (Jeg var ca. 14-18 år på daværende tidspunkt, og i bagklogskabens lys er det dumme år at spilde på et computerspil - trods goderne som f.eks. en ekstraordinær udviklingen inden for grammatisk engelsk, mm.)

Anyway. Årerne går og da jeg var 20 havde jeg arbejdet som lærervikar på en skole og skulle fortsætte på universitetet efter sommer. Som de fleste ved stopper folkeskoleåret tidligt i juni, og jeg havde nogle måneder som skulle kvæles før jeg flyttede til Århus og skulle begynde til semesterstart i slutningen af august. Min kammerat fik mig endelig overtalt til at spille WoW, og det minder jo grangiveligt om hinanden på så utroligt mange fronter. Jeg fandt ved et tilfælde ud af, at jeg startede på samme server som min forrige EQ-kammerat spillede på, Magtheridon. Han viste sig tilfældigvis at være blevet lidt af en stjerne indenfor WoW-scenen, da han leadede en guild ved navn Nihilum. Som lvl 3 sendte jeg ham mit første whisper, han genkendte navnet med det samme - vi fik en sludder for en sladder - og aftalte at jeg skulle blive lvl 60 i en fart og ville få et direkte invite til hans guild, daværende ved navn Nihilum.

I dag spiller jeg alt efter hvor travlt jeg har. Jeg har ikke spillet regelmæssigt de sidste par måneder grundet RL-situationen men håber at få tid til at prøve WOTLK løbende februar.

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© COMWAYS I/S 2010 | Regler - Gaming.dk - CODGaming.dk | Webmaster RSS Feeds 
1.7670249939