Som jeg sad og prøvede på at følge lidt op på opdateringerne af WOTLK, faldt jeg over en forbedring angående aspects hos hunters: der citeres direkte fra
http://www.worldofraids.com/ :
"Aspect of the Viper - The hunter takes on the aspect of the viper, instantly regenerating mana equal to 100% of the damage done by any ranged attack or ability, but reduces your total damage done by 50%. Only one Aspect can be active at a time."
Jeg må ærligt sige at dette er nok en af de vildeste ting jeg nogen sinde har set af forbedringer hos hunters. En gennemsnitslig hunter har omkring 5-8k mana, og selvom at éns dmg er reduceret med 50% så er 100% mana returned fra dmg altså rimelig meget! Du kan jo praktisk talt skyde dig selv op fra 0 mana til 6k i løbet af hvad, 10-12 skud? (Og det går rimelig stærkt i combat når man er BM hunter). Man kan hurtigt herfra bruge aspect of the hawk igen, og det varer i øvrigt et godt stykke tid før man er oom. Og i øvrigt kommer alle aspects til at koste 0 mana for at skifte, akurat som water shield til shammies.
Hvad er jeres mening om dette?
(Kan godt ske at I har set det før, men vil gerne lige have jeres mening nu hvor der er så mange andre benifits fra abilities som giver mana igen)
Men imo, en meget god ændring, jeg kan godt lide den :P