Hej alle sammen.
Er en gut på 17 år som er begyndt og spille lidt WoW igen, har spillet WoW i 4 år men stoppede inden udvidelsen af WOTLK lige op til Ulduar pga. Af at jeg kedet mig for meget simpelthen:)
Er gået over til og spille BFBC 2 hvor jeg spiller i den europatiske eSport orginazation RAGE, men har bestemt mig for at hoppe tilbage til WoW lidt indtil udgivelsen af BF 3, jeg har ingen større ambitioner i WoW men leder blot efter en guild med nogen sjove pesoner der godt kan lide og sidde på TS / VT og fyrre lidt mundgas af:)
Har dov større erfarringer inden for WoW, da jeg med min tidligere account var med min guild som en af de første til og downe Sarth 3D på vores server Emeriss (som er død nu, altså serveren)
så hvis nogen kender en sjovt guild som selfølgelig ikke er alt for noob orinteret (no offense) som ligger lidt vægt i det og hygge snakke på TS mens man nyder spillet, så skriv.. og forresten, leder efter ny server med massere danskere på, så i er velkommen til og komme med nogen forslag i den retning, ville jeg sætte pris på :).
ScumbagDukie over, Alias Quessia ;). |