Jeg er ekd af at jeg skal være den første til at komme med ris til denne side, da jeg ellers syntes alt er godt. Men Besvar, why why oooh why skal den være som den er lige nu. Det er skide træls hvis nogen har besvaret et indlæg at det kommer til at stå under den man citer. De fleste jeg kender til hopper ned til det sidste indlæg der er skrevet i en tråd, sådan nogen gammel vaner er svæer at ligge fra sig, især da jeg ikke har set andre sider som køre det på samme måde.
Hvorfor ikke bare gøre det som alla andre steder, det er til at finde ud af.
Syntes det er meget forvirrende den måde det fungerer på nemlig.
Og jeg tror ikke på jeg kan være den enste.
Og ja alt er en vanesag, men hvorfor ikke bare gøre det på den enkle og nemme måde som alle kender til.
Ellers skide godt arbejde med side. Har kun denne ene lille ting der har gået mig på.
God weekende :) |
Man skal samtidigt også overveje nytten ved at lave det om vs. andre ting der kunne være bedre at bruge tiden på. For hvis det bare er et spørgsmål om tilvending, ville det så ikke være bedre at lade det være som det er nu og så få forbedret siden på andre punkter?
Det er jo trods alt et midlertidligt site :)
Men er skam på en måde bestemt enig med dig. Det kan være ret svært at bevare overblikket over hvilke indlæg der er nye og hvilke der ikke er.