Hey alle, jeg har altid kunnet tage Ultra i det der Custom i Graphics: i ved under Video Grahpics, Graphics også custom (; men lige siden efter 4.0.6 kan jeg kunne komme på fair, det er virkelig grimt at se på !!
Mega klamt at se på? Hvad med os som evigt og altid, har spillet på Low?
WoW er ikke fedt på grund af dens grafik.. Men på grund af Grafik STILEN samt det ultra nice gameplay der er..
Jeg har desværre ikke hørt om andre der lider af det problem ikke at kan spille WoW i en grafik der er til at holde ud at se på.. Men jeg kan prøve at undersøge sagen og vende tilbage..
- inctor : Nej jeg synes ikke det er klamt at se på, da jeg synes det er gameplayet der gør det fedt. Grafikken siger mig intet jeg ville gerne bare vide hvorfor jeg ikke kunne køre i ultra som jeg plejer.
Ud fra hvad jeg kan finde frem til på diverse forum'er, skyldes det mangel på Grafik Driver opdatering..
Prøv at tjek op på det, hvis ikke, så lav en DxDiag log og smid den ind i Technical Support fora'et på http://eu.battle.net/wow/en/forum/874936/
De har lidt mere forstand på diverse indstillinger med hensyn til optimal grafik i spillet. :)