*Tilbage
CODGaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af WoW.Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Support

Server Informationer

ikon

Public WoW Ventrillo

IP: vt.gaming.dk
Port: 4000
Pass: wow

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#MMO.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Guilds ...(0)
Guilds PvP Guild... Sap ...(1)
Guilds 100% dansk guild ...(0)
World of Warcraft Wow The Movie(1)
Guilds [A] iddqd - ...(0)
World of Warcraft Prøv lige at se ...(1)
World of Warcraft nogle på all.akir(0)
Class Pala talents(0)
World of Warcraft Tjek det hér!(3)
World of Warcraft bedste combo(1)
World of Warcraft Teame op? - ...(4)
Guilds Procenter i Blodet ...(0)
Guilds Semper Danica ...(3)
Guilds [A] Dominance @ RC ...(1)
World of Warcraft MMR reset(0)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic s: Steelseries ...(0)
Offtopic K: WoW wrath of ...(0)
Offtopic Ang. Skribenter ...(0)
Offtopic Gaming for the Cure(0)
Offtopic Interview vedr. WoW(0)
Offtopic S: World of ...(0)
Offtopic WoW og Mac computer(1)
Offtopic Hjælp! : Efter ...(0)
Offtopic Er siden her død?(5)
Offtopic Vind steelseries ...(2)

Reklamer

World of Warcraft » Generelt

Sidste indlæg

Overvejer at starte...

Som der i overskriften står, overvejer at starte på WoW igen. For 1 ½ år siden spillede jeg, men stoppede da det ikke fangede min interesse mere. Jeg har faktisk haft flere pauser, og nu er jeg blevet interesseret igen. Ved bare ikke om jeg falder i båden igen, som jeg har gjort de andre gange - Altså at miste interessen efter ca. et halv år. Er der nogle af jer der har oplevet lignende, som måske kan give nogle råd til hvordan jeg får interessen længere til WoW, fordi når jeg har holdt en pause efter 1 år bliver jeg interesseret igen. Jeg synes nemlig det er et fremragende spil, men jeg er som sagt bange for at jeg mister interessen igen.

"Can I get some help please?"
Flere |
bion1c Søndag d. 12. december 2010, kl. 20:48
devon
Søndag d. 12. december 2010, kl. 22:07
1
Spil med nogle irl mates. :)
bion1c
Søndag d. 12. december 2010, kl. 22:30
2
Hvad hvis ingen af mine irl mates spiller :)?
DrageSlayer1
Lørdag d. 18. december 2010, kl. 11:42
5
tænk på at i kan spille det..jeg er blevet Keylogget....hvis i kan hjælpe mig med at fjerne det, er det fedt :D, men hvis ik...kan i så ikke fortælle mig hvordan jeg kan få min account lukket ned ;/?
P.S. Keyloggning er en virus some bruges til hacking, den skriver alle dine informationer ned du ejer, og sender den til ham som har sendt den >.<!!!
Thomas
Mandag d. 13. december 2010, kl. 01:33
3
Har heller ingen irl mates derinde, men Cataclysm har pustet nyt liv i min spillelyst, ind til videre. Hvor mange måneder den holder ved jeg ikke :/

Måske jeg heldig at en af mine venner starter, måske O__o?

Ellers stopper bare når jeg ikke gider mere, og starter igen når jeg får lyst, det normalt en eller to måneder efter .... :) Har gjort det nogen gange nu. men gør mig ikke så meget. For det sgu dejligt med spillepauser en gang imellem, så får man tid til andet. Så der gåede en månede, også man klar igen med fornyede energi, og kan ikke vent på at logge ind! :D

Det dumme i det er at, man kommer ud af rytmen i spillet. Og man mister sikkert også lidt sine venner, sociale omgivelser, hvis man er i et guild ovs.

Især hvis man er pro-gamer er det træls. men bliver de trætte af Wow? Der jo en grund til de pro :P?

Det jeg ikke så spiller betaler for wow når jeg har lyst, men tror det bliver anderledes for mig nu, der intet der tegner på jeg stopper, har også lige købt for 3 måneder.

Jeg syndes du skal starte igen, hvis du gerne vil. Din frygt for droppe det igen, skal ikke forhindre dig i at ha det sjovt med wow når du endelig kan. Om nogen år vil du droppe det helt ligesom mange andre gør. Også er Wow kapitlet ovre for altid i dit liv, så det altås bare med at spille løs, når du har lyst! :D

Redigeret: Mandag d. 13. december 2010 - kl. 01:39
bion1c
Mandag d. 13. december 2010, kl. 17:01
4
Jo tak for det :)

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© COMWAYS I/S 2010 | Regler - Gaming.dk - CODGaming.dk | Webmaster RSS Feeds 
1.22395205498