Hey eyal, mega fed ide.. bare lige for at få startet tråden vil jeg starte med nogle simple spørgsmål (har allerede svarene, men er ret sikker på andre gerne vil vide det XD)
-Hvor mange 5mands/10mands/25mands instances er der i WOTLK?
eyal, der er faktisk mange flere som Chamber of the aspects hvilket er et sted hvor der er 5 raid instance en for hvert dragon aspects. Dog er det kun Black dragon aspect raided der er åbnet endnu, hvilket hedder Obsidian Sanctum.
Der er også er Raid i Lake Wintergrasp kaldet Vault of Archavon, hvor du skal havde kontrol over Lake Wintergrasp hvor du så har 30 min til at dræbe bossen der inde og hvis du ikke klare det bliver du ported out.
Det er lige hvad jeg kan huske :P
Ahn'kahet
Azjol-Nerub
Chamber of Aspects
Drak'Tharon Keep
The Eye of Eternity
Gundrak
Halls of Lightning
Halls of Stone
Icecrown Citadel
Naxxramas
The Nexus
The Oculus
Ulduar Raid
Utgarde Keep
Utgarde Pinnacle
The Violet Hold
Jeg har hørt der er mange af de nye instances der nu kan klare på en time eller under, er dette rigtigt ? altså at tiden det tager at gennemfører en instance er blevet kortere?
Du kan ikke clear nogen instances med level 70 leveling gear på 1 time, og tror det er det der menes mht. wotlk, at instances skal kunne clears på en time med tilsvarende gear til den og den instance
De forsvinder fra dit inventory, de ryger et et system som holder styr på dem, sammen med dine badges osv. på samme måde som det kommer til at ske med mounts og pets.
Så de fylder ikke noget i dine bags, men de er stadig med i spillet.
Så vidt jeg er orienteret, så bliver PvP systemet ikke lavet om. Dog bliver dine marks og honor fjernet inden wotlk, men ellers har spawn forklaret dig det nye token system.
Redigeret: Torsdag d. 25. september 2008 - kl. 22:58
har et lille spørgsmål, jeg har hørt at en moonkin vil give deres 5% crit aura til hele raiden i stedet for, som nu kun til deres party.. er det rigtigt ?? og vil det ikke gøre dem mere eller mindre uundværlige i en velfungerende raid ??
en moonkin er dårlig damage har jeg hørt Rigtig mange gange efterhånden.. syntes ellers det er fin dps dog stadig mangler der en del.. i wotlk vil en moonkin så komme "nærmere" en mage/warlock på damage done, hvor man som moonkin er en del efter i TBC ?
Lige for at besvare dit spørgsmål, stort set alle buffs i WotLK bliver raid wise, Shaman Totems, Pally Auras osv osv osv, så alle er ret uundværlige :)
Ang. DPS for en Lazer Chicken, så de tal jeg har set fra Beta tests, er at de kan ligge top 3 på DPS nemt.
For at besvare din raidbuff:
"Shapeshift into Moonkin Form. While in this form ....
... and all party and raid members within 45 yards have their spell critical chance increased by 5%. osv."
- Som der står skrevet vil alle party og raidmembers få deres spell crit øget med 5%.
Hvorvidt deres dps er øget i forhold til andre classes vil man man se i wotlk.
Men da boomkins absolut er en supportclass til casters og healers, kan jeg ikke forestille mig at det ligger #1 på dps.
De er dog blevet buffed og det er svært at sige før vi går live med wotlk, men du kan godt regne med ikke længere at være sidst på bænken i raids :)
Hvornår bliver wotlk udgivet?
- bevarelse:
Wotlk har endnu ikke fået noget officiel dato for sin udgivelse, uanset hvad der står på andre sites, som ign.com og blockbuster osv.