Hey mate's, :). Så det jo snart Cataclysm tid og jeg glæder mig sååå meget som mange af jer nok også gør :DD.
Men grunden til at jeg skriver er at jeg har gået og leget med tanken omkring hvorvidt der kommer nye Arena maps. Eller de originale som altid :D?. Skriv endelig jeres bud eller hvad i nu kan finde på :DD.
Jeg går ikke selv meget op i PvP, men har lige læst lidt omkring det, som det ser ud nu, så er der ikke nogen nye arena'er, men et par nye battlegrounds.
Jeg skal dog ikke udelukke at der kan komme nogen nye arena maps, da beta'en lukkede, og de måske laver nogen arena maps i mellemtiden.. :)
Sektions ansvarlig WGDK.
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
Jeg går ikke selv meget op i PvP, men har lige læst lidt omkring det, som det ser ud nu, så er der ikke nogen nye arena'er, men et par nye battlegrounds.
Jeg skal dog ikke udelukke at der kan komme nogen nye arena maps, da beta'en lukkede, og de måske laver nogen arena maps i mellemtiden.. :)