Så tog i til blizzcon, med fly hotel og alt der følger med.
Så kommer i hjem og så død sitet igen....SUK!!!
14 dage side sidste nyheder, finde nu ud af om i gider det her site eller ej
Hvis du læser seneste nyhed kan du evt. se hvorfor. Og Ja der sker sku ikke så meget inden for wow verdenen, men kan fortælle at jeg vil i løbet af de næste par dage få snakket med et par stykker fra Paragon, og "Xenophics" vil prøve at få mig i kontakt med Paragon's GM for at spørge om nogle ting.
- Der sker ikke ret meget? Det er da løgn ihvertfald :)
Lidt ting jeg kan nævne:
1) Ændring af CombatRess/Reincarnate system i Raids.
2) Opdateringer på Beta serverne, raid-progress osv.
3) Elemental Invasion
Det var bare nogen små ting jeg kunne huske lige i hovedet som jeg da gerne ville have læst om..
Der er nok dobbelt så mange hvis ikke tre gange så mange ting man kunne have skrevet om.. :)
Nu citere jeg dig lige "Og Ja der sker sku ikke så meget inden for wow verdenen"
ja du har helt ret, wow.com, mmo-champion.com og alle de andre wow sites har også været HELT døde, der sker bare SLET IKKE NOGET!
Jeg giver Inctor helt ret, der er DOBBELT så meget at skrive om, men nej ikke på wow.gaming.dk...for der er wow dødt...Men så kan i jo altid lave en nyhed om at i snart laver en nyhed den har i jo prøver før...ellers lav en nyheder om hvorfor der ikke er nogen nyheder...´jaaa det var en god ide, så kan vi vente lidt længere indtil sitet endelig dør
Sorry guys, men vi er meget få på WoW.Gaming.dk, og nogle gange er vi bare uheldige at vores få skribenters motivering eller tid, ikke spiller helt sammen.
Det er svært altid at holde dampen oppe, men vi prøver så godt vi kan, med de ressourcer vi har. Vi vil meget gerne have flere folk ind, som brænder for spillet, og gerne vil dele ud af deres egne erfaringer og beggejstringer. Der er dog langt i mellem ansøgningerne, og ærlig talt har vi heller ikke så meget andet end en hyggelig atmosfære og et offentligt organ til at udtrykke deres holdninger, som vi, som et community, kan tilbyde vores dygtige skribenter.
Vi er i Gaming.dk heldige og meget taknemmelig for, at vi har de dygtige skribenter vi har, og vi sætter kæmpe pris på deres bidrag, og nyder at læse deres indslag. Jeg er ked af, at vi ikke altid kan holde niveauet oppe for vores læsere, men jeg har også stor forståelse for, at vores skribenter har andre ting at se til.
Hvis man er interesseret i at blive skribent, så kan man finde mere information her: http://gaming.dk/jobs
Medejer af Gaming.dk
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!