Hejsa allesammen.
Jeg har et lille problem med mit wow account og ville lige høre om i havde nogle løsninger.
Her er Problemet: Som sædvanlig plejer jeg at logge på mit wow account når jeg komme hjem fra skole, men en eller anden fag har hacked mit battle.net account. Der efter får jeg mit pass reset og vil logge på for at spille min rouge. Igen kan jeg ikke logge ind fordi mit account er blevet banned. jeg har skrevet med en GM fra min vens acc men det hjalp ikke det helt store.
Så kom med nogle løsninger. Jeg kan få en authidicator af en ven for at være på den sikre side, havde ikke tænkt på den før.
Kan godt tage et par dage for dem at svare, så du må være lidt tålmodig.
Men jeg prøvede faktisk nøjagtigt det samme, hvor jeg så skrev til dem via deres online form.
Så indtastede jeg secret pass og den slags ting, og fik den derefter så tilbage :) skulle så også bekræfte man havde kørt noget comp-clean up for at sikre man ikke har nogen keyloggers (eller hvad de hedder) liggende :)
Har fuldstændig samme historie lol, ringede til blizzard support fra england på nummeret 80602215 hvor jeg kom i kontakt med en kvindelig blizzard worker som guidede mig igennem det hele og fiksede det for mig :)
https://eu.blizzard.com/support/webform.xml?locale=en_GB
Du skal gå under Wow->Account inquiry-> Account closure.
hvis jeg ikke tager fejl :)