Jeg er ny her på siden, så håber man vil tage godt i mod mig. Ville da være rart. Ja jeg fik bare lige lyst til at vise mig selv frem. Men nu når jeg alligevel skriver, hvorfor så ikke lave en lille debat. Overemnet er "Hvad er godt og skidt ved Cataclysm" Håber i skriver.
Thomas
Godt: Nye coole racer og generelt noget nyt stuff i wow. Kan indtil videre lide hvad jeg ser, og de nye Ally-Horde kamp skal nok også blive fun :)
Skidt: Øh.. Ja! De har fjernet min volley!!! :\ (Læs: Hunter skill)
Det har du ret i bonner, træls man skal geare op igen :D
Heller lykke med det. Jeg har personligt da svært med at finde noget dårligt i den nye udvidelse, men det er vel også derfor man laver en udvidelse, for at forbedre tingene samt Patch? Hvorfor skulle de også lave noget skidt, tror de ved hvad de har gang i, håber vi :P
De har da ændret en del, hvis ikke alt. For når jeg vender tilbage til wow efter Cataclysm, har jeg "no idea" hvordan jeg skal køre min DK. Bliver noget af en udfordring, jeg sveder allerede.
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
Godt: Nye coole racer og generelt noget nyt stuff i wow. Kan indtil videre lide hvad jeg ser, og de nye Ally-Horde kamp skal nok også blive fun :)
Skidt: Øh.. Ja! De har fjernet min volley!!! :\ (Læs: Hunter skill)