jeg er ny til wow gaming (min højeste char er 75 unholy dk) og ville egentlig bare høre hvordan man spiller team kampe eller jeg ved selvfølgelig at man spiller pvp arena men hvadnu hvis at jg er på en anden server end de andre skal jeg så bruge 20 euro på at skifte osv. osv. så tænkte på om der ik var en der kunne forklare det hele for mig?
Jo da. Nu ved jeg ikke helt bvad du mener med team kampe. Men hvis du vil spille med nogle venner der er på en anden server end dag, skal du betale for at flytte din character fra din server over til deres, med mindre du er så heldig at der er gratis flytte dag 'free migration'. Men så skal du være rimlig heldig :)
Når du skal spille PvP sammen/mod andre spillere, så kan du kun spille med dem der er i den battlegroup som dig selv. Du kan se en liste over battlegroups og servere på her: http://www.wowwiki.com/Battlegroup
Spiller du fx på EU-Doomhamer, så spiller du i en battlegroup ved navn 'Backout' og du vil så kunne møde spillere fra alle de servere der er i den gruppe. Det gælder både PvP (battlegrounds og arenas), og PvE (dungeons & raids).
så det du siger er at jeg kan ik spille i et arena team sammen med andre fra f.eks. EU-stormscale or whatever hvis jeg er på darksorrow jeg kan kun være i battlegroup med dem og spille skirmish (practice) kampe med dem og raids osv.
Det er helt i orden Niklas. I skal bare være opmærksom på at det kan godt være i kender hinanden, men det ved vi andre jo ikke, så behold sproget pænt :)
Men det er jo det var i smileys til. Så er det svære at misforstå den Danske humor.
Når du skal spille PvP sammen/mod andre spillere, så kan du kun spille med dem der er i den battlegroup som dig selv. Du kan se en liste over battlegroups og servere på her: http://www.wowwiki.com/Battlegroup
Spiller du fx på EU-Doomhamer, så spiller du i en battlegroup ved navn 'Backout' og du vil så kunne møde spillere fra alle de servere der er i den gruppe. Det gælder både PvP (battlegrounds og arenas), og PvE (dungeons & raids).
Håber det hjælper.