jeg sidder med et problem, og det er når jeg target mig selv eller andre begynder jeg at lagge som en i *** ville gerne vide hvad der kan hvad årsage og hvordan jeg fikser det.
jeg har prøvet at rydde op i mine addons og har nu ikke ret mange med det har ikke hjlupet.
Tænkte jeg nok, der var været en del bugs/errors med X-perl efter Ruby Sanctum gik live, fx displayede den forkerte levels nogle gange, dette kan være årsagen til dig lag problem, men er ikke sikker.
At skaffe dig af med de meste af dine AddOns, vil ikke hjælpe dig meget da det handler om AddOn memory. Mange AddOns som er anvendt af mange fylder som regel meget AddOn memory plads fx AtlasLoot Enchanced fylder 5mb (hvilket er en slat!) og er i bund og grund unødvendig når du i teorien lige så godt kan gå ind på Thottbot eller WoWhead.
I stedet kan du finde nogle leightweight komplikationer som er special lavet til folk som dig med .lua konfigureret AddOns som fx rActionButtonStyler i stedet for Buttonfacade, hvor Buttonfacade fylder 1mb fylder rActionButtonStyler kun 50kb.
Her er nogle forskellige leightweight komplikationer som jeg finder brugbare (Du bør dog læse lidt om .lua - kræves i hvert fald hvis du ønsker at ændre din interface):
Tuk UI -> Duffed UI
Mightily UI
Tyvec UI (Min UI, bliver dog ikke updateret mere; men er opdateret pt)
FreeUI
AllezUI
The Thunder UI
Qulight UI
Mono UI
Bemærk dog at disse komplikationer er måske special lavet til fx caster, så prøv dem alle sammen og se hvad der er bedst til dig. Ellers så brug default UI + boss mod, hvis du raider.
Svar til: "Kender du en god en der kan bruges istedet for X-perl": Stuf UI er den letteste og fylder mindst ellers bør du finde dig en oUF layout fra WoWinterface.com. (meget leightweight)
Jeg er ked af at sige det, men dette har i 90% af tilfældene intet at gøre med lag i WoW. Dit lag er oftest forårsaget af for meget CPU brug. Addons der hele tiden skal bruge CPU på at regne noget ud er langt fra at foretrække over addons, der har det i deres memory. Du har oftest 4 gb memory. Jeg er ret sikker på 5 mb af 4 gb ikke er ret meget ;) Hvis du gerne vil have det præcise tal. Så bare tag 4 og gang det med 1024, så har du antallet af megabyte i ram du har (jaja.. nu kommer I nok og jagter mig.) Men uanset hvad, så er det ikke rammene, men brugen af CPU - i langt de fleste tilfælde.
Sry for at rive op i en ældre tråd, man har haft lidt problemer efter mega patch :)
så ville ydre mine egne erfaringer.
Efter den nye Cata patch, får jeg FPS spikelags med ikke kompetible *Cata* addons. Det sker engang imellem at jeg stadig kan få et dyk med *Cata* addons, men slet ikke så tit eller varighed som før.
Mit pc setup:
Win 7 64 bit
i7 930
ATI 5850
6 GB CL7 1600mhz ram
Så hvis du har problemer med FPS spikes så prøv følgende - slet WTF / catch / interface folders og DL de nyeste *Cata* addons.
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!