World Of Warcraft.
Hej jeg er stoppet wow og har tænkt over at sælge min world of warcraft account hvis nogle har lyst.
Server: Bronze Dragon flight.
Min Acc indholder En level 80 hunter 80 paladin og 80 deathknight
Hunter:
Min hunter er den jeg her spiller på længst tid og er min main Den er gear for icc 10/25 og har 5943 gs Ingame. Den har full epic og Chopper også kendt for motorcykel/bike og mammoth 3 person fra voa. Min hunter Plejer at ligge fra en 1-3 i Dmg I raids.
death knight:
Min dk Spiller jeg ikke på den er bare kommet i 80 og så droppede jeg den. Den har ikke specialt godt gear så der er noget at gå efter :)
Paladin: Min paladin er den jeg spillede på inden jeg stoppede. Den er healer og er geared for icc 10/25 den har 5864gs ingame
har kun et specialt mount på den fra skyguard-exalted. Min paladin er Jewelcrafter 450 og har 12 Epic gems :)
hunters navn: Direhuntdk
Deathknight navn: shelik
paladins navn: xannia
yderlige info:)
Min chars er clear. det vil sige ingen kender dem for ninja eller noget i den still jeg spillede fair:) der ligger 12,5k gold på min paladin Og jeg har også Nogle low levels chars:)
33 warlock 47 rogue og 21 druid:)
i kan kontakte mig på min email :
dk.guys@hotmail.com og min mobil 28700330 for mere info eller om prisen :) jeg vil gerne havde face 2 face handel eller pengene først og Acc bag efter :9