Hvorfor kun razor udstyr..?
Ellers køb en mus, som fx. Razer Deathadder, og LAD VÆRE med at køb et eller andet fancy keyboard, standard er ligeså godt, headset kunne du fx vælge, PC 350 el. 360, Steelseries 7H, Steelseries Siberia V2.. osv :D
Tja mit udstyr er kun SteelSeries og jeg klager ikke.
Mus har jeg WoW Musen som jeg vandt i den WoW Konkurrence. Mega glad for den, men er lidt stor og man skal lige vænne sig til de 15 knapper.
Mit Headset er SteelSeries Siberia V2 og er mega glad for det.
Tastatur er jeg enig med jer andre, men jeg er WoW nørd så jeg vil havde WoW tastatur :D. Så jeg sidder med ZBoard og WoW Keyset. Der er perfect da det har præsis den rigtige størrelse for mig + jeg syntes det er fedt med den mulighed at skifte keyboard hvis jeg f.eks. skal spille CS, Assasins Creed eller noget helt tredje.
Så mit forslag ville være:
Et SteelSeries Headset.
Standart Tastatur eller, hvis du er ligesom mig, ZBoard samt WoW Keyset (Ca 600 ialt)
En 5 knappers Gamer Mus med ledning. Trådløs sucks... Så er det sagt. Køb en der passer til din hånd. Ikke for stor og ikke for lille. Hvis du er ligeså meget WoW Nørd som mig så spring de 800 på WoW musen xD
Jeg har aldrig personligt været den største fan af razor, og slet ikke deres keyboards,. dem vil jeg råde dig til at holde dig langt fra..
Death Adderen er dog en mus jeg personligt har haft og været glad for, som en af de eneste razor ting nogensinde :D
Det jeg ville gøre var evt. at stacke lidt op på nogle ting,. købe et par death adders, evt. nogle mousepads som de faktisk også har et par gode af, og så måske hvis du virkelig mangler et headset, købe dig et headset også,. :)
Vil også lige tilføje at Steelseries langt fra laver de "bedste gamer headsets" .. der kan findes langt bedre lyd og sikkert også comfort i f.eks Sennheiser PC 350,. (Som så også er en anden prisklasse)
Jeg er delvist enig,. grunden til det kun er delvist er fordi det tydeligt at sagt i en tidligere post at det var et gavekort på 5k til RAZER der var tale om,. :p
Som mus ville jeg som så mange andre siger, tage en deathadder, fantastisk mus til generelt alle spil.
som headset ville jeg tage en razer megalodon, har prøvet det før, og med et godt lydkort, er det et fantastisk headset.
tastatur ville jeg vælge razer arctosa, det er et forholdsvis stort keyboard, men en god respons, og dejlige "nemme" knapper der er at trykke.
alt i alt ligger du omkring de 2k samlet for det her, så derfor ville jeg evt også undersøge at købe et af deres lydkort til megalodon som giver det sidste fantastiske lyd, og evt tage en af deres musemåtter, de er så forskellige, og kommer an på hvad du er til, hård, blød, stor , småt osv. men de er allesammen gode til en deathadder :)
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
Ellers køb en mus, som fx. Razer Deathadder, og LAD VÆRE med at køb et eller andet fancy keyboard, standard er ligeså godt, headset kunne du fx vælge, PC 350 el. 360, Steelseries 7H, Steelseries Siberia V2.. osv :D