Begynder snart på WoW igen og har allerede en shaman i lvl80 men dog kun PvE gear.
Har også en mage men så kun i lvl50
Det jeg vil sprøge om er om jeg skal levele min mage op i lvl80 og skaffe PvP gear eller om jeg bare skulle skaffe PvP gear på min shaman??
Tror selv jeg vil levele min mage op men er ikke helt sikker.
GL og HF:)
btw hvis en/nogle kunne sende mig et link til en god rotation(PVP) til både shaman og mage kunne det være dejligt :)
Nu er det godt nok lidt tid siden du har lavet tråden, men vælger alligevel at besvare dig :)
Mage hvis du er til god kontrol på modstanderen (roots, snares, sheeps osv.) og samtidig kunne lave relativt god skade, er det nok classen for dig. Jeg vil dog sige at mage kræver langt mere skill end en shaman efter min mening og erfaringer. Lige pt. er Frost nok det mest dominerende spec som mage i PvP, derefter arcane som godt kan gå an. Fire kan du hodt holde dig langt fra. :)
Som shaman kan alle specs klare sig godt i PvP, og klassen er relativt nemmere. Jeg spillede enhancement til 2,1k rating med 'Beastcleave' setup'et, og jeg vil sige at det er yderst faceroll, samtidig meget sjovt. Hvad angår enhancement rotation er det bare en masse purge spam, sørg for de rigtige totems, og så ellers bare lidt stormstrike, instant hex' lightning bolts eller heals.
Elemental shaman er lige for tiden yderst stærke, hvis du spiller et 'spell cleave' bestående af 2 caster og en healer. Tag fx. Ele shaman/destro Lock/Resto Druid. Med fears, hex og cyclones kan man sætte en af modstanderne helt ud af kampen, hvor dig og din warlock dræber et target på 2 sekunder. Som elemental handler det knap som meget om purge spam, men at sørge for at få modstanderen i en dårlig position, hverefter du gennem banker ham med lavaburst, chain lighting og alt det der.
Restoration har jeg aldrig spillet super meget. Men jeg vil sige at det kræver en del mere skill end ele/enhancement. En resto shaman er en meget offensiv healer, kan presse modstanderen hårdt med purge, totems og bloodlust, komme væk med ghost wolf, samt rimelig gode heals. Du skal nok regne med som resto shaman, at rogues sidder meget på dig, hvorpå jeg personligt godt kan panikke en smule :D Som sagt, jeg er ikke super god til speccet, men hvis healing er noget for dig, vil jeg tro du kan li' det :)
Bare i orden, held og lykke med det :D
- Spiller du Horde eller Alliance? :D
Stormscale, Al'Akir og Sylvanas er PvP realms (bare for at nævne nogen), med nogen af de bedste spillere rundt i verden. Jeg spiller ikke selv på dem, men kunne godt forestille mig der er en smule lag på dem.
Er undead mage(Horde)
Men tænker på om jeg skulle skifte faction da jeg synes af allys vinder tit i BG's.
Lige nu spiller jeg på Hellfire og havde tænkt lidt på Stormscale
Stormscale er meget horde domineret, med virkelig mange top spillere.. Battlegroupen er Cyclone, hvilket siges at være den sværeste i EU, så hvis du vil ha' noget udfordring er det sikkert en god server :). Men pas på med at støde ind i for mange "Elitists". Folk der tror de er meget bedere end dig, fordi de har højere arena ratings, dem skal du bare undgå :D
Elemental shamaner buffer andre casters i raids, og giver omtrent samme effekt som boomkin og demo lock - og så har man plads til et sidste "åbent" spot. til en person som normalt ligger højere på damage done - smart!
Restoration shamans er nice, chain heal ftw! mana tide - spell haste, you name it. Desuden får resto shamans en slags tranquility, i cataclysm. Virkelig awesome.
Enchancement shamans 10% ap buff (det anbefales klart at level som enchancement shaman, siden elemental kræver godt gear (I hvert fald i de lavere levels).
Mage er ganske vidst (hvis spillet rigtigt) - nogle fabelagte dps' - men følelsen af at have magt over hvem der dør og hvem der lever (Resto) er en ret fed følelse.
Held og lykke med dit valg :)
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!