Er lige begyndt igen på mit wow og har fået mig en ny computer siden jeg spillede og jeg tænkte bare om i kunne komme med nogle forslag til vigtige og effektive addons .
Der må meget gerne været noget med noget leveling guides, raid iconer (til at se alle spillere i raiden) og så kunne jeg godt tænke mig noget som opgraderer alle de forskellige bars man nu har .
Har kigget lidt på youtube og spurgt venner nu . Har følgende addons installeret:
Bartender 4
Carbonite
X-Perl Unit Frames
Onebag3
AtlasLoot
Omen Threat Meter
Recount
Tror egentlig det var det . Ellers mange tak for hjælpen, tror helt sikkert at hvis jeg vælger at få mig en healing account så vil jeg gå ind og tage mig noget healbot, da jeg kan huske det er pisse nemt haha xD
I må endelig sige til hvis i har noget der kan hjælpe mig yderligere med at gøre spillet næmmere :)
Nu sidder jeg lige og kigger lidt på youtube for at se hvordan pitbull egentlig ser ud, og jeg vil ikk sige den gør meget mer end x-perl . Med hensyn til Recount og min fps mener jeg ikk det er noget problem da der sidder 2 splinter nye ATI HD5850 kort i :) Ellers mange tak for hjælpen .
Narj synes nu ikk det er grimt . Kan godt lide man kan smide rundt med sit eget billede/stats og target og target of target . Samtidig så ved jeg ikk hvorfor , men elsker bare de 3D-billeder den viser :)
Synes alle glemmer boss mods, DXE - Deus Vox er her et godt valg da det er nemt a konfigurere, og er meget simpelt i forhold til DBM - deadly boss mods og Bigwigs.
X-perl = til UI og hele raid.
Dominos = Ændringer i dine bars
(kan dog også bruges Bartender, jeg er bare mere til dominos da det er nemmere)
Grid/healbot hvis du er healer :)