Er du på en server for tiden? Har du en favorit faction? Jeg spiller på Defias Brotherhood som både alliance og horde. Men ved ikke om der er nogle gode sociale danske guilds.
Du kunne evt. prøve at spørge i trade chatten på din server/realm :) der skal nok være noget, selvom jeg overhovedet ikke kender til den server du nævner :)
Hey drenge jeg har samme problem som Jabeni jeg søger også en noob guild som er okay og som gider at bruge tid på at lære min at tanke osv. Jeg spiller på Twilight Hammer tror jeg den kaldes:D jeg er lvl 23 lige pt og prøver at lære tanking.
Nogle der er intrasseret i en noob som mig ??
Spørg endelig hvis i vil vide mere om mig så skal jeg nok besvare det så godt jeg kan :D
men det med ordet "noob" er som så kommet ud på en meget NEGATIV måde på den store esport scene, Mange bruger ordet "Noob" som et meget negativ ord, men hvor det faktisk kun betyder nybegynder..
Men vil nu sige jeg aldrig har set et "noob" guild men bare et guild der er Casual eller ikke raidende ud over et par gange om ugen når de har lysten :)..
kk cool nok
( pyha, troede lige et sec at jeg var blevet så gammel, at jeg røg at sproget. ;-)
)
Noob er meget negativt. Bedre med > 'casual', 'hygge-guild' eller 'lvling-guild' som jeg så tit ser beskrevet som social, hjælpende guild der gerne vil have startere ( Noob's ;-D )
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!