*Tilbage
Gamelaunch.dk - din esport leverandør

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af WoW.Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Support

Server Informationer

ikon

Public WoW Ventrillo

IP: vt.gaming.dk
Port: 4000
Pass: wow

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#MMO.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Guilds ...(0)
Guilds PvP Guild... Sap ...(1)
Guilds 100% dansk guild ...(0)
World of Warcraft Wow The Movie(1)
Guilds [A] iddqd - ...(0)
World of Warcraft Prøv lige at se ...(1)
World of Warcraft nogle på all.akir(0)
Class Pala talents(0)
World of Warcraft Tjek det hér!(3)
World of Warcraft bedste combo(1)
World of Warcraft Teame op? - ...(4)
Guilds Procenter i Blodet ...(0)
Guilds Semper Danica ...(3)
Guilds [A] Dominance @ RC ...(1)
World of Warcraft MMR reset(0)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic s: Steelseries ...(0)
Offtopic K: WoW wrath of ...(0)
Offtopic Ang. Skribenter ...(0)
Offtopic Gaming for the Cure(0)
Offtopic Interview vedr. WoW(0)
Offtopic S: World of ...(0)
Offtopic WoW og Mac computer(1)
Offtopic Hjælp! : Efter ...(0)
Offtopic Er siden her død?(5)
Offtopic Vind steelseries ...(2)

Reklamer

World of Warcraft » Raids & Instance's

Sidste indlæg

Skulle man eller skulle man ikke ;s

Hej ;D

jeg har personligt selv gået med en tanke om man skulle prøve at starte sit eget guild op, og så køre stille og roligt i ICC og Ruby Sanctum (når den kommer) også i Cataclysm slå sig 100% ud som et Hardcore raiding guild :) ..

men jeg ved ikke :D

har i nogle forslag:P
Flere |
Feaze Fredag d. 26. marts 2010, kl. 09:40
Niffer
Fredag d. 26. marts 2010, kl. 09:57
1
Kommer vel an på om du har lysten til at skulle starte et guild op fra bunden :) og om du har erfaringen til det.. Og så om du gider raide på HC :P
Everything is temporary.
Feaze
Fredag d. 26. marts 2010, kl. 10:04
2
Som så har jeg raidet HC siden midten af TBC:) og pt sidder jeg som Guildless efter at have været inde i 3 guilds som er disbanded 1 efter 1 :).., pt angående Erfaringen vil jeg sige at jeg har det der pt er nyttigt:P..

men det problem jeg sidder med pt er faktisk mere angående hvor svært det ville være at finde nogle der ville være med på ideen og såen
Uptiwoned
Fredag d. 26. marts 2010, kl. 11:16
3
Hejsa Feaze, Jeg vil Foreslå dig først og fremmeste at overveje nøje om du har tid og dikation nok til at starte dit eget guild, derudover skal du nok overveje om du er en stærk nok leder/har evner til at styre 25 mennesker og sige/gøre ting uden at støde folk. :)

jeg ønsker dig alt held og lykke :)
Feaze
Fredag d. 26. marts 2010, kl. 11:34
4
Som så er det jo næsten som et firma at være guild leader:P bare give jobbet ud til andre .. men som så ville jeg da ønske meget at der ville komme muligheden for at kunne lave eget guild og kunne da på en måde være fedt at få lavet et Dansk guild som "The Great Danes" da de pt er det eneste Dansk Hardcore raiding guild..
Uptiwoned
Fredag d. 26. marts 2010, kl. 11:49
5
true that, true that. men altså jeg tror ikke dit guild ville være atraktiv hvis du bare vælger at give rollerne ud og ikke tage del, efter min egen mening er jeg ikke tilpas i en guild hvor leaderen er en slacker og officerne skal lave alt. (ikke at jeg kalder dig en slacker :))

- Uptiwoned
Feaze
Fredag d. 26. marts 2010, kl. 12:06
6
Nej det er rigtigt nok ;), men det kommer også til at gå an på om det er Dansk eller Engelsk da der er stor forskel (syns jeg:P) og der vil jeg da helt klart hellere have en der kunne stå som Leder of taktik og såen der bliver brugt hvis det var et engelsk guild:)

men der vil jo altid være noget at lave såå ;D
Eathuz | Gaming.dk
Fredag d. 26. marts 2010, kl. 12:22
7
Jeg synes da godt du kan gøre det, se hvordan det går. Det har jeg bare slet ikke tid til.. Men det skal jeg jo ikke kunne sige, om du har ;)
Feaze
Lørdag d. 27. marts 2010, kl. 05:11
8
Du har aldrig tid jo ;D
eyal | Gaming.dk
Lørdag d. 27. marts 2010, kl. 19:15
9
At køre et guild er meget tidskrævende hvis man vil have den skal have succes.

Med succes mener jeg at man kommer afsted og raider til tiden, og at alle nyder at raide indenfor den ramme som man har sat for sin guild.
Yamatsu @ Emeriss
Marxim
Søndag d. 28. marts 2010, kl. 11:00
10
Jeg joiner lige denne debat, men ret mig hvis jeg tager fejl. Jeg har intet erfaring med WoW Guilds.

Noget som er meget godt at havde styr på, tror jeg da jeg intet WoW Guild erfaring har, er at man kan administrere de raids der kommer på 10 eller 25 mand, om man kan sørge for at de rigtige personer kommer med i guilden så det ikke kun er nogle totalt noobs med fuldt grønt, at man kan lave en website (altid god at havde til diverse tingeltangel :D), at man kan give de rigtige personer de rigtige ranks (Trial, Member, Raider, Officer, Raid Leader, Class Leader etc.), at man kan administrere sin Guild Bank ordentligt og diverse andre ting.

Som jeg sagde jeg har intet erfaring, men det er sådan jeg tror en god guild skal se ud.

Edit: En anden god ting at havde er en VoIP (Ventrilo, TeamSpeak, Skype etc.)
Redigeret: Søndag d. 28. marts 2010 - kl. 11:07
-=Marxim=-
-=Emeriss=-
Feaze
Søndag d. 28. marts 2010, kl. 12:35
11
Du har som sådan meget ret i hvad du sidder og siger, der er meget Ansvar i at have et guild Selvom det "bare" er wow :p..

jeg har dog noget erfaring med at administrere større ting (har stået for Eyegaming.net da de var oppe, og jeg har stået for mange andre hold i forskellige spil hvor du skal have planlagt lan events, ligaer og meget mere ..

men lægger stadig i et ???, fordi jeg stadig skal finde omkring 30-35 raidere der både fatter og har en attendance på 90~100% ..

og det er ikke ligefrem nemt at finde de slags personer mere...
soultrain | none
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 13:27
12
1,5 år som officer og raidleader i både 10 og 25 mans, vil jeg da godt lige smide et par fif:D

Før du overhovedet danner guilden, bør du forhøre dig rundt omkring, med dine in game "friends".

tænk lige efter i 2 sek. Hvad er målet, og hvordan kommer en ny guild dertil?

Alle kan samle 10 signs og lave en guild, men hvis du forventer at få raidere der duer til noget, så bør der være styr på disse ting. Ting som en hjemmeside, og raid kommunikation (fx ventrilo).

når nu i er et par stykker der starter, så sørg for at du ikke sidder med "lorten" alene. De andre skal også hjælpe til, ellers får du ikke meget spil tid det første stykke tid.

- Core (en 10-15 man der er skilled og aktive nok) Giver støtte til når i skal starte 25 mans.
- Massiv rekruttering (men ikke alle på serveren! forhør dig om deres: Gear, raid erfaring, hvornår kan de raide, har de DBM (addon) og ventrilo (hvis i bruger det).

Herfra er det så vigtigt at raidlerderen ved hvad han laver, og har styr på taktikkerne. Kan godt give en smule stress, de første par gange.... Startede elv med raids, hvor ingen kendte bosserne endnu, så jeg fik studeret taktikkerne heftigt:D

VIGTIGT: Hvis du er raidleader, må du ikke lade dig hidse op. Ikke starte diskutioner og du bør holde en lidt neutral profil hvad angår raided. Hvis folk begynner at "whine" over at i wiper, så bed dem om at bruge energien på at finde en løsning på problemet, i stedet for at sprede negativ holdning i hele raided.(der er nogen gange hvor det bare er lort det hele.... call raid den aften så)

Håber det gav lidt mening. Kunne sikkert blive ved, men må hellere stoppe:D
Feaze
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 18:59
13
Takker for alt den gode info :D fyr gerne flere ting på bordet;)
Uptiwoned
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 20:44
14
Jeg vil også foreslå dig at virkelig tænke din core ''team'' igennem, hvilket setup du vil køre med og om du ikke har nogle specielle spillere som du vil have med (og måske tippe dem lidt på din idé) og forhøre om de måske er interresede :) - hjalp mig meget at få nogle gamle guild'friends med på idé'en da jeg lavede guild! :)

held og lykke ^^

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© COMWAYS I/S 2010 | Regler - Gaming.dk - CODGaming.dk | Webmaster RSS Feeds 
1.37012410164