Jeg er helt nu til wow så jeg har været oppe og købe wow og burning crusade. så sagde en af mine venner at jeg skulle vendte med og købe wrath of the lich king fordi det er bedre og købe det når man bliver bedre når men så til problemet
Så når jeg har download begge spilene så siger den at jeg skal try wrath of the lich king i 10 dage. og så her til aftes når jeg spillede de 10 dage gider den ikke og logge ind på spillet fordi den siger jeg skal ha det og så tænke jeg på om jeg skal ud og købe wrath of the lich king fordi jeg gider ikke og købe nyt gamecard
No flame og undskyld. og i skal bare skrive hvis i ikke forstår det der står for det gør jeg heller ikkexD
Sådan som jeg ser det.. Så det fordi din account er blevet "opgraderet" til en WOLK account da du tog den trial account, og derfor skal du have wolk for at kunne spille på den.. maybe :p
Har du anvendt din cd key fra den originale spil og Burning Crusade på din account? Eller har du kun indtastet den kode, du fik da du sagde ja til den trial? Fordi hvis det er den sidste, så skal du bare gøre som devon siger. Ellers ved jeg ikke.
Jeps! Den er sten sikker! Det er fordi du har startet en trial version af WOTLK!
Hvis du prøver at aktivere den med den CD key du har fra TBC, så fejler den nok.
Du bliver nød til at oprette en TBC account. Ved ikke om det er muligt at downgrade....
Men gå ind på www.wow-europe.com og login på din trial account, og se om du kan downgrade til TBC. Mener ikke man kan....
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!