Hvilken/Hvilke expansions syntes i var bedst?
Jeg er helt klart til Vanilla, - dog var TBC fint.
Hader Wrath of the lich king, og den nye der kommer virker latterlig.
har aldrig prøvet vanilla men tbc var helt klart min favorit.
- i wotlk syntes jeg det er lidt for "nemt" at skaffe godt gear som pve. det er blevet svære at skelne gode og dårlige spillere i wotlk pve :D
Spillede ikke pre-wolk (i know, nab, gad så godt have været med pga. alle siger det var bedre) men hvad var er det med Sunwell ?
Men ja det suk at alt handler om GS, achieve's osv. nu, på RC er weekly raid Patchwerk, og folk vil have at alle skal have 5k+ GS for at komme med... FOR NAXX!? WHAAAAT??? der er ikke mange der går efter skills mere, du kan ikke have skills uden høj GS :p
var det ikke for achievments osv ville man næsten ikke kunne skelne en god pve spiller. udover hvis han failer en taktik men som dps er de aldrig svære :D
Vanilla PvP var guldtiden for PvP. :D - Det var virkeligt så meget sjovere end det er idag. Deres raids var udemærket dog noglegange svært.
TBC PvP var lort. Raids var udemærket dog for lidt at skaffe gear.
Wotlk vil jeg ikke engang snakke om. :P
Jeg synes allerede det var sjovt da man idetmindste kæmpede de store kampe midt i det hele, kan slet ikke forestille mig de kampe vare så crazy lang tid :p
præcis. - dengang hvor horde mødte alliance et bestemt sted i AV og så stod man der og pressede hinanden frem og tilbage i rigtig lang tid ! - kan du stave til H-O-N-E-R !!! :D
- i wotlk syntes jeg det er lidt for "nemt" at skaffe godt gear som pve. det er blevet svære at skelne gode og dårlige spillere i wotlk pve :D