Det ved jeg ikke.. Har gjort det, det meste af mit liv. Det har bare været en fast ting i min hver dag lige siden jeg var en 6-stykker eller sådan noget. Jeg spiller oftest computer for at stresse af, for at slappe af, og have sjov med vennerne.
Jamen jeg har også gamed mange år, synes bare det er noget der siger mig noget - du møder en masse sjove og flinke mennesker og så udfordringen i gaming er noget for mig :P comps har vel altid sagt mig lidt - det siger min far hvertfald :D
Personligt spiller jeg computer for at have noget at foretage mig når jeg er hjemme,. :) Ville kede mig ihjel ellers tror jeg,. :D
- Dog er det nu gået hen og blevet lidt mere en hobby end bare for at slå tid ihjel når jeg ikke havde andet at lave,. :)
Dessuden møder man jo også nogle mennesker man aldrig ellers havde mødt, så der er også et stort socialt aspekt i det ,. :)
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
Det ved jeg ikke.. Har gjort det, det meste af mit liv. Det har bare været en fast ting i min hver dag lige siden jeg var en 6-stykker eller sådan noget. Jeg spiller oftest computer for at stresse af, for at slappe af, og have sjov med vennerne.
Skriv gerne, hvis der er mere du vil vide :)