Hej atk13
Jeg har ærligt ikke den store forstand på warlock, men jeg har en irl ven der har spillet warlock since day 1. jeg sender dig en pm om tips og råd ang. warlock.
- God jul og godt nytår :)
Glyph of Conflagrate, Glyph of Chaos Bolt og Glyph of Life Tap hvis du ikke har fået svar, og hvis han har sagt andre til dig.
Det er det eneste rigtige!
Glyph of Life Tap er der sikkert mange der ikke bruger, men den er vild. Den gør således at når du bruger life tap får du 20% tror jeg det er, af dit spirit som spellpower og warlocks skal i forvejen bruge spirit til at få spellpower ved Fel Armor, så det burde du have meget af.
Du bliver nød til at lave lidt om i din rotation da du hver 40. sek skal bruge life tap, nogle mener man bør binde den mindste life tap fordi ellers dør man, men jeg mener kun at det er i nogle tilfælde man bør gøre det, i nogle specielle kampe så som Anub i fase 3, ellers er det bedst bare at bruge den normale life tap så du stadigvæk holder mana.
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
Jeg har ærligt ikke den store forstand på warlock, men jeg har en irl ven der har spillet warlock since day 1. jeg sender dig en pm om tips og råd ang. warlock.
- God jul og godt nytår :)