*Tilbage
CODGaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af WoW.Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Support

Server Informationer

ikon

Public WoW Ventrillo

IP: vt.gaming.dk
Port: 4000
Pass: wow

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#MMO.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

World of Warcraft Tjek det hér!(3)
World of Warcraft bedste combo(1)
World of Warcraft Teame op? - ...(4)
Guilds Procenter i Blodet ...(0)
Guilds Semper Danica ...(3)
Guilds [A] Dominance @ RC ...(1)
World of Warcraft MMR reset(0)
World of Warcraft Sådan bliver du en ...(1)
Class Prot warrior(2)
World of Warcraft Bedste Warlock PVE ...(5)
World of Warcraft Hvor spiller du?(31)
Guilds søger nogle på ...(0)
World of Warcraft Patch 4.3 - News(1)
World of Warcraft Sådan bliver du en ...(4)
World of Warcraft Bedste Tank Class ...(2)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Ang. Skribenter ...(0)
Offtopic Gaming for the Cure(0)
Offtopic Interview vedr. WoW(0)
Offtopic S: World of ...(0)
Offtopic WoW og Mac computer(1)
Offtopic Hjælp! : Efter ...(0)
Offtopic Er siden her død?(5)
Offtopic Vind steelseries ...(2)
Offtopic Søger admin fra ...(7)
Offtopic Reklamer - ...(0)

Reklamer

WoW.Gaming.dk » Ris og ros

Sidste indlæg

Ventrilo - Wow.gaming.dk

Ooh hai everybody!

Je har gået at tænkt på.. Ja, jeg har mere end tænkt.. Jeg har raget.
Jeg synes, at det er pisse irriterende, at Ventrilloen, som skulle være til rådighed for alle os wowgeeks, ikke er det.
Den anden dag sad jeg og ventede på en mate på VT'en, men han kom aldrig ind, fordi serveren simpelthen var fuld. Jeg ved godt at der ikke er lige så mange på det her forum, som normal gaming.dk, og at de selvfølgelig har en større VT, da der er flere der bruger den. MEN NÅR VI NU MANGLER PLADS HER INDE?
- Helt ærligt så virker det her forum ret inaktivt, hvilket jeg synes er ærgerligt. Hvad der er endnu mere ærgerligt er, at halvdelen (vil jeg gætte på) af dem som bruger VT'en, ikke engang er oprettet som bruger her inde?
Den anden dag med min mate var serveren fuld, fordi der sad nogle fyre nede i noget Ravencrest, i et raid.

Jeg ved ikke hvem der betaler for Ventriloen, hvis det er dem, så glem hvad jeg skriver! - Men ellers synes jeg fandme, at 10mand godt kunne skrabe sammen til deres egen VT! Helt ærligt kan det ikke være rigtigt at det skal blokke det for andre på den måde..

*Sorry for "romanen", den er skrevet i rage.

- Sparkedragt
Flere |
Sparky Tirsdag d. 15. december 2009, kl. 15:37
Jeg er Sparkedragt! :D
Naxx
Tirsdag d. 29. december 2009, kl. 11:35
1
Hejsa Sparky.

Vi har forsøgt i lang tid at få denne sektion til at være mere aktiv, men selv med forskellige gode nyheder og guides, så er det åbenbart ikke så ofte DK gamere foretrækker en Dk side om WOW, men vi giver ikke op.

Hvad angår VT serveren, så er der reserveret en omgang faste pladser på denne, sat efter hvor stor sektionen er. Derved vil den heller ikke have så mange brugere på sig som CSS har. Der er pt. 50 brugere på WOW VTen hvor der er 130 på CSS.

Set i forhold til at der er typisk 4000 unikke besøgnede på CSS sektionen hver dag og små 60 herinde, så er forholdet lidt forskruet :) men det hjælper jo heller ikke hvis serveren bruges til andet end netop WOW.

Vi sætter gerne en større teamspeak server op hvis det har en breddere interesse, men uanset hvad, så kræver det også at der er støtte fra WOW folk mod os. Hvis folk ikke sørger for at være aktive herinde på siden, så er der ingen grund til at vi har en VT server.

Det kræver alt sammen ressourcer og admins. Så vi må lure på om strukturen på wow vtn er som den skal være eller om den skal slåes ned og laves om til en 300 mands stor teamspeak server istedet?? :) og så må vi se om der findes admins derude der har modet på at administrere godt.
Sparky
Onsdag d. 30. december 2009, kl. 06:17
3
Jeg failer på besvar, men du må lige se.

-v-
Sparky
Onsdag d. 30. december 2009, kl. 06:16
2
Jeg kan godt se at det er fair med en større VT til CSS end til Wow, det hænger fint sammen.
Men en Teamspeak server med flere spots her til burde (IMO) nok være det bedste!
Der er så mange af de der guild rum til forskellige ingame servere.. Det virker helt åndsvagt.

Jeg ved godt at der ikke er de store plads problemer, men når der er, så er det vildt irriterende.

Jeg sidder tit på den VT, og ville også sidder på en TS server hvis det var det der kom op. Der kunne godt bruges nogle liidt mere aktive Admins, ikke at gør det godt nu :D Men lidt mere online måske. Nu sidder jeg ikke og siger at jeg ville være en god admin, jeg ville højst sandsynligt banne folk til højre og venstre, hvis de var irriterende, men nogle flere kunne godt bruges :D Nogle meget online nogen :D
Naxx
Lørdag d. 2. januar 2010, kl. 21:07
4
Jeg vil lige vende mulighedenre for en større TS server til Jer, så der kunne komme mere gang i det.
Sparky
Onsdag d. 6. januar 2010, kl. 22:21
5
Yay :D
Jonker
Onsdag d. 15. september 2010, kl. 22:55
6
Hej..

Jeg er træt af at side på Wow Vt'en og blive stort set forstyrret hverdag af andre der kommer ind for at råbe og skrige eller bare spille rigtig høj musik.
jeg kan ikke forstå at der aldrig er en Admin på, til at hjælpe dem der gerne vil være lidt seriøse.
Jeg ved der er rigtigt mange der er træt af det.
Jeg sider på stort set hverdag og vil gerne hjælpe med problemet.
Dvinuz
Mandag d. 27. september 2010, kl. 09:41
7
(beklager det sene svar)

Hey Jonker. Det er jeg ked af at høre, men det er noget vi prøver at fokusere mere på det næste stykke tid,

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© COMWAYS I/S 2010 | Regler - Gaming.dk - CODGaming.dk | Webmaster RSS Feeds 
1.24870896339