Ooh hai everybody!
Je har gået at tænkt på.. Ja, jeg har mere end tænkt.. Jeg har raget.
Jeg synes, at det er pisse irriterende, at Ventrilloen, som skulle være til rådighed for alle os wowgeeks, ikke er det.
Den anden dag sad jeg og ventede på en mate på VT'en, men han kom aldrig ind, fordi serveren simpelthen var fuld. Jeg ved godt at der ikke er lige så mange på det her forum, som normal gaming.dk, og at de selvfølgelig har en større VT, da der er flere der bruger den. MEN NÅR VI NU MANGLER PLADS HER INDE?
- Helt ærligt så virker det her forum ret inaktivt, hvilket jeg synes er ærgerligt. Hvad der er endnu mere ærgerligt er, at halvdelen (vil jeg gætte på) af dem som bruger VT'en, ikke engang er oprettet som bruger her inde?
Den anden dag med min mate var serveren fuld, fordi der sad nogle fyre nede i noget Ravencrest, i et raid.
Jeg ved ikke hvem der betaler for Ventriloen, hvis det er dem, så glem hvad jeg skriver! - Men ellers synes jeg fandme, at 10mand godt kunne skrabe sammen til deres egen VT! Helt ærligt kan det ikke være rigtigt at det skal blokke det for andre på den måde..
*Sorry for "romanen", den er skrevet i rage.
- Sparkedragt |
Vi har forsøgt i lang tid at få denne sektion til at være mere aktiv, men selv med forskellige gode nyheder og guides, så er det åbenbart ikke så ofte DK gamere foretrækker en Dk side om WOW, men vi giver ikke op.
Hvad angår VT serveren, så er der reserveret en omgang faste pladser på denne, sat efter hvor stor sektionen er. Derved vil den heller ikke have så mange brugere på sig som CSS har. Der er pt. 50 brugere på WOW VTen hvor der er 130 på CSS.
Set i forhold til at der er typisk 4000 unikke besøgnede på CSS sektionen hver dag og små 60 herinde, så er forholdet lidt forskruet :) men det hjælper jo heller ikke hvis serveren bruges til andet end netop WOW.
Vi sætter gerne en større teamspeak server op hvis det har en breddere interesse, men uanset hvad, så kræver det også at der er støtte fra WOW folk mod os. Hvis folk ikke sørger for at være aktive herinde på siden, så er der ingen grund til at vi har en VT server.
Det kræver alt sammen ressourcer og admins. Så vi må lure på om strukturen på wow vtn er som den skal være eller om den skal slåes ned og laves om til en 300 mands stor teamspeak server istedet?? :) og så må vi se om der findes admins derude der har modet på at administrere godt.