Det kan jeg love for der er.
Jeg spiller selv derinde med nogle mates, migratede fra Twisting Nether for over et halvt år siden. Jeg var først overrasket over hvor populatet den var, og gik desværre ikke så meget op i det dengang. Jeg har så fået et indblik i hvordan serveren er, og jeg kan fortælle der masser af dårlige ting. Specielt folks opførsel, selviske, og gear requirement, er noget at det væreste på serveren, specielt de mange danskere opføre sig som umodne børn. Jeg kan desværre ikke udtale mig rigtigt omkring andre servere, der er sikkert samme problemer på mange andre realms.
Udover det, så er det et rent lag helvede, og specielt i Northrend, hvor det mange gange er umuligt at levele eller lign. Så er der også problemer med at logge ind på realmet som (A). I hverdagene er der kø fra kl. 6 eller tidligere til kl. 11, og ventetiden er normalt oppe på de 1300 i kø.
Ravencrest som (A) er ikke nogen drømme migration, og jeg må ærlig talt indrømme, at mates'ne og jeg overvejer kraftigt om at migrate til en anden realm.
Håber det hjalp med noget info.
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!