hvis du vil have fokus på pvp så klart en lock :D de er så sygt imba til pvp, men druid er også fun pga. form og at du fælger at gå feral er også bare mere fun :P
Men hvis det bliver feral druid er der bare ikke meget spellcast i det :D men du kan dog gå alle veje som 80 i pve :) og lock er bliver du raid-summon-bitch :D!
Priest er bare kedeligere at lvl, og nok også sværere :) men disc priest pwner også ja, og som priest har de din healing som backup :p men du har også minion som backup som lock :p ja svær beslutning :D
Priest er lidt kedelige yeah..
men tror jeg prøver at levle en lock .
går det, går det.
ellers prøver jeg en priest ;)
Men er tank/dps som dk.
Healer/tank som paladin.
så gider ikke rigtig healer/dps som priest :P
men bare dps som lock + pvp ;)
Redigeret: Tirsdag d. 13. oktober 2009 - kl. 00:06
Godt valg, jeg står faktisk lidt i samme situation.. jeg lvler min dk lige nu, og har en rogue/druid jeg også gerne vil få op og aner ikke hvilke jeg skal lvl på :D lvl både min dk og rogue pt :p
Jeg ville jo vælge dk/druid :P
Da jeg finder rogue usle :D haha.
ej har selv en rogue i 30'erne.. men dk er klart mit valg ;) men går an på hvad spillestil du er
Jeg må sgu være lidt uenig der. Priest er da bestemt ikke kedelige at levele, warriors er kedelige at levele :D Lock fandt jeg også vildt kedeligt at levele.
Har det bare sådan jeg går oom for meget ..
Hvor med lock har jeg imp osv til at hjælpe :P og ellers fear og så slappe lidt af ..
men nu har jeg ikke den store erfaring med dem ;)
Får jo næsten lyst til at lave en priest istedet for en druid nu :p men vil også mene oom er problemet, men ham der har lavet den der siger jo han ikke har det problem pga. Spirit tap.. og det der også vil være suk, er når man først får sin shadowform, så kan man jo ikke heale sig selv mere, eller jo, men så skal du til at gå ud af shadowform, heale og så ind i den igen :p?
Der sætter du bare et heal igang, så går den automatisk ud af shadowform, ligesom med druide,. :)
og kan tilføje at jeg heller ikke havde mana problemer da jeg levelede efter den guide der,. :) det gælder mest af alt bare om at vælge det rigtige stykke gear,. :D
Druid all the way!
Kan se du nævner en ting der kun passer på en druid..
powerlevle hårdt.
Lvling har meget med down time at gøre og den eneste charracter af alle dem der, der ikke har downtime er en druid.. både en mage og en priest skal drikke non-stop. warlock's kan holde sig kørende ved hjælp af drain life og mana tab længe af gangen men det går bare ik så hurtigt som at lvle en druid.. druids som lvler som feral har ik ret meget mana men skal kun bruge det på at heale sig selv så der er ingen down time. Simple as that :)
Udover det så pvp mæssigt så jeg en sagde at alle ville ha en disc priest i arena.. det er kun rigtigt hvis det er en rogue der søger :P fordelene ved en druid er at du kan spille arena med alle undtagen en mage.. ellers burde du sagtens kunne få det til at fungere på 2200+ med de fleste andre..
Og så har druids mange flere strenge at spille på i forhold til de fleste andre charracters. Resto er sygt i pvp og pve.. feral pwner efterhånden også i pvp, og kan lave top dmg i pve.. boomkin .. ja ville gerne sige noget pænt men kan kun sige de ser søde ud <3
Men over all vil jeg foreslå en druid.. og hvis du virkelig vil være dps så gå efter en warlock :)
Hahaha kan godt li din boomkin kommentar :D jeg elsker at se en boomkin i pvp, for de bliver altid bare revet rundt :D
Og til din priest, så er priest/mage den bedste combo pt :) de kan slå alt og alle, kig fx. på arenajunkies hvis du tvivler på mine ord :p
men jeg har dog valgt at lvl en druid alligevel da de pwner i feral og bare er seje, og tree of life er bare the shiiijt :D
Tror du skal få lidt mere styr på dine facts før du skriver,. f.eks
"både en mage og en priest skal drikke non-stop" ??? har du nogensinde levelet en priest? .. og hvis du har, så slet den og level en ny op ORDENLIGT!
Jeg havde stort set ingen downtime da jeg levelede min priest, det var på højde med min druid da jeg levelede den som boom, som begge blev powerlevelet.
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
Men hvis det bliver feral druid er der bare ikke meget spellcast i det :D men du kan dog gå alle veje som 80 i pve :) og lock er bliver du raid-summon-bitch :D!