*Tilbage
CODGaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af WoW.Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Support

Server Informationer

ikon

Public WoW Ventrillo

IP: vt.gaming.dk
Port: 4000
Pass: wow

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#MMO.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Guilds ...(0)
Guilds PvP Guild... Sap ...(1)
Guilds 100% dansk guild ...(0)
World of Warcraft Wow The Movie(1)
Guilds [A] iddqd - ...(0)
World of Warcraft Prøv lige at se ...(1)
World of Warcraft nogle på all.akir(0)
Class Pala talents(0)
World of Warcraft Tjek det hér!(3)
World of Warcraft bedste combo(1)
World of Warcraft Teame op? - ...(4)
Guilds Procenter i Blodet ...(0)
Guilds Semper Danica ...(3)
Guilds [A] Dominance @ RC ...(1)
World of Warcraft MMR reset(0)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic s: Steelseries ...(0)
Offtopic K: WoW wrath of ...(0)
Offtopic Ang. Skribenter ...(0)
Offtopic Gaming for the Cure(0)
Offtopic Interview vedr. WoW(0)
Offtopic S: World of ...(0)
Offtopic WoW og Mac computer(1)
Offtopic Hjælp! : Efter ...(0)
Offtopic Er siden her død?(5)
Offtopic Vind steelseries ...(2)

Reklamer

World of Warcraft » Generelt

Sidste indlæg

Death Knigth Frost Tank Spec?

Jeg leder efter et Frost Tank Spec til min Death Knigth.

Jeg skal bruge det til Heroics og Raids.. Jeg har googlet det lidt, men vil også gerne lige høre om nogle af jer har et godt frost tanking spec.
Så vis nogle af jer har et godt spec, så må i godt skrive et link til det så jeg kan se det.
Lige nu er jeg dog kun 75, men når jeg kommer i lvl 80 skal jeg i Heorics med mine søskende. Så vi er 3 DPS 1 Healer og så mig som tank, så ville gerne have et nice spec.

Jeg spiller på Doomhammer som Alliance og hedder Zua

- Zua
Flere |
Zua Tirsdag d. 22. september 2009, kl. 00:13
Zua
Tirsdag d. 22. september 2009, kl. 00:17
1
Jeg er lidt newbie i det område, så ved ikke hvad som er bedst :-P
Niffer
Tirsdag d. 22. september 2009, kl. 07:51
2
Fandt lige noget frem fra mit guilds dk forum som jeg bare linker videre til dig (har ikke forstand på det, just trying to help :P)

http://www.tankspot.com/forums/f14/40694-death-knight-aoe-spec-mt-spec-rotations.html
Everything is temporary.
Zua
Tirsdag d. 22. september 2009, kl. 17:46
3
Tak for det niffer, havde også selv kigget lidt på dem, men som jeg også skriver har intet erfaring med det, så ved ikke hvad som er bedst :-S
TC
Onsdag d. 23. september 2009, kl. 03:52
5
besvarelse nedenunder :)
Medejer af Gaming.dk
TC
Onsdag d. 23. september 2009, kl. 03:52
4
Hey Zua

Jeg har selv lige kørt en DK op til lvl80 med formål om at skulle tanke med ham.

Jeg var selv meget i vildrede om spec, da der er så utrolig mange muligheder med DK'en. Det er dog alligevel super fedt, at der ikke er "the one spec", og at man kan sætte sit eget præg efter ens spillestil. Det er måske også derfor jeg har respecced min DK omkring 7 gange nu :)

De fleste jeg har spurgt, fra min egen guild, og andre respekterede og erfarne DK tanks, har rådet mig til en blood tank, og deres spec har i store træk været det samme, så det var det jeg først forsøgte mig med. Selvom jeg havde utrolig god DPS som tank med bloodspec, syntes jeg alligevel det var meget hektisk at tanke med, og mine rotations var meget strikse.

Jeg prøvede derfor at kigge lidt på frostspec, og nu syntes jeg faktisk jeg er kommet frem til et rigtig lækker spec. I de instances jeg har brugt det, har det fungeret super godt, jeg holder uden problemer agro fra store mængder mobs, og det uden at facerolle keyboardet alt for meget. En downside er dog at min DPS er droppet drastisk, men det syntes jeg ikke er en vigtig faktor for en tank.

Min DK er kun geared med quest rewards, samt nogle enkelte craftede items fra AH, jeg har 22k HP, 521 Defense og ca. 58% damage reduction med mit armor. Med blood spec holder jeg omkring 2000-2100 DPS som tank, og med frostspec er det omkring 1100-1500.

Dette er mit nuværende spec:
http://www.wowhead.com/?talent#j0vhZhxxtAbIz0z0uzAo0xh:oTdM0m

Som AoE rotation, bruger jeg:
Death and Decay, Howling Blast, 1x Blood Boil (gentag)

Det er meget simpelt, og det holder agro som en motherfucker. Jeg bruger slet ikke pestilence, eller scourge strike, da Glyph of Howling plast, automatisk ligger Frost Fever på alle targets. Med Glyph of Death and Decay laver din DD utrolig meget skade og agro.

Når du føler du har nok Runic Power, så kan du bruge Frost Strike, men vær sikker på at holde på lidt Runic Power til dine Rune Strikes, som giver god skade og laver meget agro, især med Glyph of Rune Strike!

Single target rotations, bruger jeg Obliterate, Frost Strike og Death and Decay.

Det er meget simple rotations, og det giver utrolig ro til at holde mere øje med hvad der sker omkring dig. Jeg har kun brugt dette spec og rotations i instances, så jeg kan ikke fortælle dig hvordan det virker i raids. Der vil et blood spec formentlig være at foretrække som det ser ud lige nu, da Blood spec er godt til singletarget threat, og giver meget skade.

Jeg kunne fortsætte længe endnu med spekulationer på DK's, men her er da lidt du kan gå videre med. Hvis du har flere spørgsmål er du meget velkommen til at spørge ;)
Medejer af Gaming.dk
knz
Onsdag d. 23. september 2009, kl. 10:47
6
DPS som tank er overvurderet,. :p tanks er ikke designet til at skulle smide skade om sig så derfor er de 1100-1500 dps du siger du smider ud i det gear du siger du står i faktisk rigtig godt,. :p - Bare kig på warrior tanks,. :)

- Anyways så ja, Blood er det fortrukne tank spec for tiden og threat/dps mæssigt er det nok lidt foran på single men intet som du ikke kan følge efter med dit frost, det er jeg ret sikker på,. :) Dog skulle du måske overveje at skifte Glyph og howling blast eller glyph of death and decay ud med Obliterate/Frost strike da den vil increase din singletarget dmg og lige nu har du 2xAoE glyphs hvilket jo egentlig er fint hvis du ikke har andet end AoE Trash/Add tanking i hovedet,. :) Men single ville glyph of oblit/FS give dig en del mere,. ;)

Nu hvor Zoa er ny vil jeg lige tilføje at defense cappen for heroics er 535 og 540 for Raids.

Og at 2h klart er det bedste til tanking da man blandt andet går hen og gør det sværre for sig selv at hit og expertise cappe med DW. Og hit er udelukkende et af de vigtigste threat stats og expertise lige så vigtigt hvis ikke vigtigere, da bosser for et hurtigere attack hvis de dodger eller parryer ligesom du også selv får på parry ;) .. Dette gør også at dit vigtigste avoidance stat er parry da det nu har samme value som dodge og det giver dig et hurtigere attack når du parryer og det giver threat ;)
Redigeret: Onsdag d. 23. september 2009 - kl. 11:05
Zua
Onsdag d. 23. september 2009, kl. 12:33
7
Så knz, du mener altså jeg skal vælge et Blood Tank spec eller hvad?
TC
Onsdag d. 23. september 2009, kl. 16:38
9
Nej sådan læser jeg det faktisk ikke. Men som jeg også prøver at sige, så er det mest op til din egen spillestil. Personligt foretrækker jeg lige nu frost, fordi jeg syntes det er mere tilgivende med rotations, og mindre "hektisk" end blood. Men det er måske bare fordi det passer til min spillestil. Jeg tror det bedste du kunne gøre var at afsætte lidt guld til nogle respecs, og så gøre som jeg og prøve dig frem :) Det tog mig jo også en 7 gange med respec at nå til noget jeg var glad for.
Medejer af Gaming.dk
Zua
Onsdag d. 23. september 2009, kl. 16:43
10
Ja okay ;-)
Zua
Onsdag d. 23. september 2009, kl. 16:44
11
Ja okay ;-)
TC
Onsdag d. 23. september 2009, kl. 16:37
8
Tak for svaret Knz, det vil jeg da helt sikkert overveje. Har ikke tanket nok til at vide om det jeg har gang i er super godt, så det er rart med noget input :)
Medejer af Gaming.dk

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© COMWAYS I/S 2010 | Regler - Gaming.dk - CODGaming.dk | Webmaster RSS Feeds 
1.39919900894