*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af WoW.Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Support

Server Informationer

ikon

Public WoW Ventrillo

IP: vt.gaming.dk
Port: 4000
Pass: wow

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#MMO.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

World of Warcraft Tjek det hér!(3)
World of Warcraft bedste combo(1)
World of Warcraft Teame op? - ...(4)
Guilds Procenter i Blodet ...(0)
Guilds Semper Danica ...(3)
Guilds [A] Dominance @ RC ...(1)
World of Warcraft MMR reset(0)
World of Warcraft Sådan bliver du en ...(1)
Class Prot warrior(2)
World of Warcraft Bedste Warlock PVE ...(5)
World of Warcraft Hvor spiller du?(31)
Guilds søger nogle på ...(0)
World of Warcraft Patch 4.3 - News(1)
World of Warcraft Sådan bliver du en ...(4)
World of Warcraft Bedste Tank Class ...(2)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Ang. Skribenter ...(0)
Offtopic Gaming for the Cure(0)
Offtopic Interview vedr. WoW(0)
Offtopic S: World of ...(0)
Offtopic WoW og Mac computer(1)
Offtopic Hjælp! : Efter ...(0)
Offtopic Er siden her død?(5)
Offtopic Vind steelseries ...(2)
Offtopic Søger admin fra ...(7)
Offtopic Reklamer - ...(0)

Reklamer

Classes » Death Knight

Sidste indlæg

Deathknight - Hvad synes I?

Hej drenge :)

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i synes om WotLK's nye class, "The Death Knight" :D

Synes i den er for overpowered, nice, dårlig, god?

Personligt synes jeg at DK er mega fede, men jeg er lvl 64 atm, og synes de er ved at blive lidt kedelige allede ;p

Skriv løs pplz!:D

/rawKz
Flere |
rawKz Fredag d. 14. august 2009, kl. 23:52
Server: Shadowsong
Sakskam (A)
rawKz
Fredag d. 14. august 2009, kl. 23:54
1
Og jeg ved godt at DK er lidt gammel, men kunne ikke se nogen DK emner her på wow.gaming.dk, så fyrede lige op for et ;)
Server: Shadowsong
Sakskam (A)
Torok
Lørdag d. 15. august 2009, kl. 11:37
2
At det er den mest vamle class der findes til dags dato. Den burde elimineres fra spillet helt, synes selve konceptet med en "Death Knight" er skide fed, men imo. har de bare gjort det alr for ringe!
knz
Onsdag d. 19. august 2009, kl. 22:41
3
Kan ikke se hvad der er gjort 'alt for ringe'? :) Uddyb gerne :)
Torok
Fredag d. 21. august 2009, kl. 20:23
4
At de har gjort den class så latterlig overpowered så det er til at lukke op og skide i? Det er jo fuldstændig til grin de kan kite en rundt når de er ved at dø, og PUF! 50% hp og så deres skillcap, hvad fanden sker der for at en så dårlig som bruger anti-magic shield imod en warrior, rent faktisk kan vinde noget? DET GIVER INGEN MENING
knz
Lørdag d. 22. august 2009, kl. 02:07
5
Well,. Det er jo så kun et pvp perspektiv og det er lidt forkert set imo,. :) Men fred være med det,. alle whiner jo over en eller anden class,. (No offense :))

Dog syntes jeg ikke at de er SÅ overpowered som du skriver,. :) de har deres abilities ligesom hunters har deres,. at de pludselig har 50% hp betyder jo bare at de har brugt en 2 og 3 minutters cooldown og det er hvis speccet,. :) det er jo fair nok imo, ikke meget være end en shaman eller druid der bruger natures swiftness,. :p Dessuden koster det også 40 Runic power hvis jeg husker rigtigt så hvis man ikke har det er det nytteløst,. :p

Ved ikke hvad du selv spiller? ,. men med mindre det er rogue eller war burde du med øvelse ikke have de aller største problemer mod en dårlig spiller der har rollet en DK,. :) det gælder jo i bund og grund bare om at finde ud af hvordan man skal spille mod en anden class, hvornår man skal være offensiv og hvornår man skal være defensiv,. f.eks ville det jo ikke være det smarteste at stå og spamme spells af som mage på en DK der har anti magic shell poppet, så venter man vel bare det 8 sekunder og gør hvad man kan for at overleve og smækker ham i gulvet derefter,. :p (Letter sagt end gjort for nogen - Men i bund og grund er pvp jo bare at have sine taktikker iorden, Det er i hvert fald sådan jeg har det .. :)

Torok
Mandag d. 24. august 2009, kl. 16:25
6
Spiller Warrior :) har dog lorte gear lige pt. men det er stadig ikke optimalt at en dps kan få 50% instant, giver ingen mening imo. og så bare kite imens han spammer death coil. DKs burde fjernes fra spillet, eller laves 70% om eller noget
knz
Mandag d. 24. august 2009, kl. 18:49
7
Spamme Death coil ? :)

En death knight uden Runic Power mastery vil højest kunne 'spamme' death coil 2 gange efter dig, og det er altså ikke den vildeste skade nogensinde,.

En DK med RP Mastery vil der imod stå med 130 runic power og vil derfor med fuld RP kunne 'spamme' den efter dig 3 gange,. :)

"men det er stadig ikke optimalt at en dps kan få 50% instant?" ,. Hvad? .. DK's attacks er ikke meget mere instant end en warriors :)

Meget vel vi har, Icy Touch og Death Coil som du måske ser som instant, men det er altså ikke main dmg ,. Death coil giver selvfølgelig mere skade hvis man er unholy.. Dog syntes jeg at du skal reasearche lidt mere før du begynder at whine,. :p

meget vel at du måske ikke spiller den optimale class til at tage en DK ned men med den rigtige taktik oppe i ærmet er det ikke umuligt,. Tror du ikke også at nogle classes whiner over warriors? :)

- No offense, men alt jeg siger at at hvis du spillede warlock, priest, mage eller endda resto/Balance druid så ville du nok hade rogues,. :)
Syntes ikke at death knights skal laves om, de har deres styrker som alle andre classes og blizzard er jo stadig igang med at finjustere dem,. :)

- Dessuden er jeg ikke helt 100% Med på hvordan du mener en DK kiter dig rundt,. :p Lad os sige at han bare spammer Chains of ice, er det så ikke muligt bare at charge ind til at starte med og bruge hamstring? så kommer han vel ikke ret langt væk ? :)
Torok
Mandag d. 24. august 2009, kl. 22:00
8
Jeg spiller også resto druid, og DKs er stadig den vamleste lorte class :)

og "men det er stadig ikke optimalt at en dps kan få 50% >hp< instant?" mindre fejl :)

Og nej, havde ingen chance for at nå hen til ham, og jeg fik >spammet< 6 death coils på mig i løbet af omkring 10sec. På min druid gik jeg fra 75% hp (deromkring self.) til 1% (dvs. jeg tabte duellen) i løbet en DKs death coil >spam<. Med næsten fuld hots, det er bare LANGT fra optimalt

"Syntes ikke at death knights skal laves om, de har deres styrker som alle andre classes og blizzard er jo stadig igang med at finjustere dem,. :)" NEMLIG. Forstå at få dem fikset bare lidt inden de sætter det ind i spillet. Blizzard var LANGT fra klar til at launche WoTLK da de gjorde det - imo.
knz
Tirsdag d. 25. august 2009, kl. 15:10
9
Tror ikke du har nok indblik i hvordan blizzard køre deres ting fra et forretningsmæssigt synspunkt og hvor vidt at der er forskel på PTR og liveserver,. :) Blizzard kan ikke finjustere en ny bestemt class før den har været ude og blive afprøvet rigtigt :) ..

Aaanyways,. mht. din resto druid, No offense men jeg tror at du skal lære at spille den bedre så, Har personligt også en resto druid og det er for mig intet problem at overleve en dk,. :) det gælder som jeg har sagt før bare om at have taktikken iorden og vide hvornår hvad skal bruges :) - Der er selvfølgelig forskelle på om det er en pve eller pvp gearet dk / speccet DK, og siger heller ikke at jeg ALDRIG selv løber ind i problemer,. :) Men det er langt fra den værste class at løbe ind i som resto druid efter min mening :)

Og mht. death coil kan du jo selv regne lidt på det :)
Den koster 40 RP at fyre af, Uden runic power mastery har man 100 runic power, med 1/2 har man 115 og med 2/2 har man 130 :)
Redigeret: Tirsdag d. 25. august 2009 - kl. 15:23
Pena | Rampage
Onsdag d. 9. september 2009, kl. 09:26
10
DK's er ikke overpowered. Som knz siger handler det bare om taktikken så kan langt de fleste classes nakke dem :)
DK's er måske overpowered i den forstand at de er lidt nemmere at levle op end andre classes men så snart du rammer lvl 80 synes jeg de er godt afbalanceret i forhold til pve og pvp :)
Jeg spiller selv DK :)

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© COMWAYS I/S 2010 | Regler - Gaming.dk - CODGaming.dk | Webmaster RSS Feeds 
1.18251395226