Aaanyways, der er 2 dps spec's der, som at der helt klart kan bruges.
Mit 'Main spec' er mit blood spec, det er det jeg helt klart spiller bedst og det der gear rammer jeg omkring de 3700 på targetdummy og en veldig god del mere i raids,.
Det der skal prioiteres af stats er - Str, Crit, Armorpenetration, ap, agi, haste.
Str er sindsygt vigtigt, ikke nok med at det blood spec giver 9% mere str. får vi også 15% mere fra rune of the fallen crusader som vi selvfølgelig har enchantet på vores våben ;)
Unholy speccet er mest af alt et for sjov spec til når jeg nu engang leger i heroics, det er nice på AoE Pga. den ekstra spellpower der kommer fra min AP hvilket gør Death and decay væsenligt stærkere,. :) Dog er det blevet nerfed lidt på AoE frontet ved sidste patch.
Med det spec (og lidt anderledes gear) Rammer jeg ca. de 3400 på targetdummy.
Stats prioiteten på det spec er Str, Crit, Haste, AP, Agi. (Armor penetration er skidt til unholy da størstedelen af alt skade fra unholy er magic)
Jeg vil ikke komme ind på 'rotationer' osv nu da jeg er 1. er træt, og 2. ikke gider at gøre dette en længere roman end nødvendigt ;) ..
Vil lige skrive til sidst at frost dps også er en fuldt ud muligt at dps'e med, og lave rigtig god dps med i de rigtige situationer, det er dog lidt sværre at skaffe gear til da man nu helst skal dual wielde og ikke nok med det skal det være 2xLangsomme 1handers og de er sværre at finde ordenlige af,. (syntes jeg, kan være jeg ikke har ledt nok?;))
Rotationer går an på glyph, hvis du har DS glyph og DancingRuneWeapon glyph så brug denne:
IT, PS, HS(til du har godt med runic power) og så ds.
Men følg det du selv kan li'
Jeg bruger Unholy spec til fun play(nå jeg farmer g, pvp, dps hc og 10man raids)
men hvis du skal fyre op for DPS så er blood klart nemmest imo!
Som oven over vist skal du ha :
Massere af Str - Crit - Armorpenetration ( det er de 3 vigtigste imo ) Og så Ap - Haste og til slut Agi.
Et Armory link vil hjælpe en del:D