*Tilbage
Gamelaunch.dk - din esport leverandør

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af WoW.Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Support

Server Informationer

ikon

Public WoW Ventrillo

IP: vt.gaming.dk
Port: 4000
Pass: wow

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#MMO.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

World of Warcraft Tjek det hér!(3)
World of Warcraft bedste combo(1)
World of Warcraft Teame op? - ...(4)
Guilds Procenter i Blodet ...(0)
Guilds Semper Danica ...(3)
Guilds [A] Dominance @ RC ...(1)
World of Warcraft MMR reset(0)
World of Warcraft Sådan bliver du en ...(1)
Class Prot warrior(2)
World of Warcraft Bedste Warlock PVE ...(5)
World of Warcraft Hvor spiller du?(31)
Guilds søger nogle på ...(0)
World of Warcraft Patch 4.3 - News(1)
World of Warcraft Sådan bliver du en ...(4)
World of Warcraft Bedste Tank Class ...(2)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Ang. Skribenter ...(0)
Offtopic Gaming for the Cure(0)
Offtopic Interview vedr. WoW(0)
Offtopic S: World of ...(0)
Offtopic WoW og Mac computer(1)
Offtopic Hjælp! : Efter ...(0)
Offtopic Er siden her død?(5)
Offtopic Vind steelseries ...(2)
Offtopic Søger admin fra ...(7)
Offtopic Reklamer - ...(0)

Reklamer

World of Warcraft » Addons, Interface og Macros

Sidste indlæg

Must > addon ?

Hvad er nødvendigt for dig at have (addon) ?
Nu tænker jeg ikke bare på Questhelper, eller noget i den stil, men mere til pvp / pve,
Hvad hjælper jer virkelig med det?
Flere |
Dario | T.R Mandag d. 6. april 2009, kl. 16:49
Snede
Lørdag d. 20. juni 2009, kl. 14:45
1
Bruger altid Recount, men ellers er DBM også et rigtig fedt addon :)
Resten er bare interface gejl
Stabell
Lørdag d. 20. juni 2009, kl. 20:19
2
Altså jeg bruger personligt kun MobMap og Questhelper og ellers bruger jeg bare de ingame ting der nu kan hjælpe :)
Sparky
Tirsdag d. 30. juni 2009, kl. 22:48
3
Altså.

< ArcHud > Den viser dit Hp, Mana, Rage, Energi, Runic Power i cirkler omkring dig.. Det er ret fedt og gør spillet lettere, synes jeg.

< BankItems > Det er et ret simpelt Addon.. Du trykker på knappen eller dit bind og så kommer der en boks frem, som kan vise dig hvad du har på alle chars. Alle bags, alle banke, alle servere! Den viser dig hvor meget guld du har i alt på serveren og også hvor meget du har i alt på alle servere.

< Cooldown Count > Mega simpelt Addon og det virker som spild af plads, men det er faktisk ret fedt. Den viser bare en sekund /minut-tæller på dine cooldowns.

< Cartographer > Det her er det absolut bedste map Addon der findes. Der er mange forskellige versioner og nogen af dem er ret bugged. (Hvis det er skal jeg nok skrive et link til dig, eller jer :p )

Du nævner < Questhelper >, som er et fedt addon hvis man lvler.. Det er et 6/5 stjernet lvling addon :)

< AtlasLoot Enhanced > Det er et fedt Addon til hvis du er i raids og lige skal check drops, men også hvis du sskal finde ud af hvor forskelligt gear dropepr til dine Alt eller Twink.

Håber du kan bruge det til noget :)

GL & HF :D

*Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om, at jeg plejede at bruge.. Redigere hvis jeg kommer i tanke om flere.. :)
Jeg er Sparkedragt! :D
Wankyy
Mandag d. 6. juli 2009, kl. 11:40
4
Cartographer, kan du ikke fyrer et link til den ? :)
They call me
maniac
Sparky
Torsdag d. 6. august 2009, kl. 05:20
5
Lidt forsinket, men.. Here you go lol.
http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/cartographer.aspx
Der er forskellige versioner.. Nogle bedre end andre :D
Jeg er Sparkedragt! :D
Lurgann
Mandag d. 22. marts 2010, kl. 19:44
12
ArcHud skal klart prøves!
(UPDATE: Hvor får man den fra? Curse kender den ikke?)

Jeg ville meget nødig være foruden:

Altoholic (se alle dine chars inventory uden at logge)

Auctioneer Suite, hvis man er lidt af en krejler - hehe

DBM - og DBM Classic til hvis man mangler in instance pre TBC

Gatherer

HealBot Continued (bruger den vildt meget på min priest)

Minimap Button Frame (fjerner næsten alle ikonerne ved minimap og putter dem i en pæn lille æske)

X-Perl Unit Frames (OK, lidt liret, men brugbar).

Ellers bruger jeg QH, BadBoy Antispam (gold farmer killer) og GearScore.

Redigeret: Mandag d. 22. marts 2010 - kl. 19:47
rawKz
Fredag d. 14. august 2009, kl. 20:43
6
Jeg Bruger ikke så meget addons ;)

Kun Questhelper og ellers bare interface gejl :D
Redigeret: Fredag d. 14. august 2009 - kl. 20:48
Server: Shadowsong
Sakskam (A)
kurtk | Juice Please
Onsdag d. 9. september 2009, kl. 10:07
7
hvis du er healer. er Grid et must imo
knz
Onsdag d. 23. september 2009, kl. 11:21
9
Eller hvis man ligesom mig er for kegle til at sætte grid op og ikke spiller druide hvor healbot gør trikket, Så er vuhdo også et rigtig fedt addon :)
Lurgann
Mandag d. 22. marts 2010, kl. 19:50
13
Den kender Curse tilsyneladende heller ikke. Har du et opdateret link?
Niffer
Onsdag d. 16. september 2009, kl. 08:09
8
For at hjælpe med addons vil jeg også råde dem der ikke gør det til at bruge curse (curse.com)

Men de vigtigste er vel

PVE:
Deadlybossmod (must for raids da den siger hvad du skal :P)
Recount (dps etc.)
Omen (viser aggro)

Farming:
Auctioneer (viser dig prisen på en item når du mouser over den)
Gatherer (og GathererDB)

Useful stuff & looks :P:
Atlasloot
x-perl unitframes (ændre udseendet i wow, og du kan se hele raided etc. I love it <3)
Vanas kos (hvis du bliver ganked husker den det, og gemmer det så hvis du ser ham/hende igen så ved du det ;))
MikScrollingbattletext (Viser det du skader, og det der skader dig rundt om dig)
Bartender (kan flytte mine bars som jeg vil, bruger det kun på min hunter)
Desuden bruger jeg Sealbar & pallypower når jeg er på min pala (SURPRISING!)

Håber ik det ser for indviklet ud.. for det er det faktisk ikke :)
Everything is temporary.
xmE
Torsdag d. 1. oktober 2009, kl. 12:27
10
Raids:
DXE (Deus Vox Encounters) - 10 gange bedre end andre bossmods.
Skada Damage Meter - Meget mere lightweight end Recount og har nogle brugbare features Recount ikke har. Desuden er der ingen grund til at have Omen når man har Skada.
Grid - Raidframes, med ektra subaddons: GridAlert, GridStatusRaidDebuff, GridStatusHots, GridIndicatorSideIcons.
pEvents - Mit announcer addon til damage mitigation cooldowns <3

Buff/debuff tracking, cooldowns:
ForteXorcist - Har både spell timer og cooldown timer.

PvP:
SpellAlerter - Ingen tvivl der :p

Andet:
OPie - Så jeg er fri for at skulle have action bars på min skærm.
kgPanels - Yessss
Soon&#8482; Is a registered trademark of Blizzard
awizor
Lørdag d. 20. marts 2010, kl. 23:17
11
først og fremmest vil jeg sige til alle dem der skriver recount(recount viser bare hvor meget dps man feks har intet must) er dumme .. læs lige engang til han spørg hvilke addons er must have men spørgsmålet er nemt der er intet must have addon det har wow selv lagt ind wow har selv givet en questhelper ting som faktisk også er pæn god og tager ikke så meget plads i computeren.

men helt klart fede addons er nem nok og finde.
feks omnicc - cooldowns
og mikscrollingbattletext - hjælper med debuffs og andre ting

Eathuz | Gaming.dk
Mandag d. 22. marts 2010, kl. 23:14
14
Right.. Nu er det noget tid siden, at jeg har en finger inde i den her tråd - læs: aldrig. Derfor vil jeg komme med mit bud på de vigtigste addons:

Generelle addons der bare er fucking nice(!):
Grid, sammen med Clique. Der udgør en meget kraftfuld combo!
- Herunder også GridManaBars
Elkano's BuffBars - Du vil aldrig gå tilbage til de trælse buff ikoner.
Parrot - Ligesom SCT, bare bedre.
Bartender4
SexyMap (Oh yeah babeh!)
Bagnon (Alle bags i en, plus du kan se dine andre chars' bags og banks)
Auctionator (Kun hvis du er en der bruger Auction House, men så er det også et MUST!)
tekKompare (er jeg næsten 100 på det hedder)
PitBull4
Power Auras Classic - Kræver en del opsætning, men hjælper dig så meget, når det er gjort. Fx kan du vise et kæmpe stort dødningehoved på Rotface, når du får infection.
Prat - Din chatbox bliver bare så meget bedre. Prat giver dig mange praktiske funktioner, som at farme navnene på andre efter deres klasse.
Quartz - Drop Blizzards casting bars. Få dine egne og forbedrede, som rent faktisk viser casting delays, og den samlede tid det kræver at crafte 10 ting fx.
TipTap - Personligt kan jeg ikke leve med Blizzards tooltips, så ledte desperat efter et godt tooltip addon, og fandt et..

Var du fan af TitanPanel eller FuBar? Så skaf dig Bazooka. Dertil hører en masse addons, som du kan finde ved at søge efter "Broker":
Broker_Clock
Broker_CPUMemory
Broker_DungeonDifficult (Så sidder du ikke i en normal og undrer dig over, hvorfor der ikke dropper emblems)
Broker_SocialState - Viser guildies og friends i en nem liste. Næsten ikke til at undvære da den giver så godt et overblik.

Raiding addons, som jeg slår hovedet ned i maven på jer, hvis I ikke har:
BigWigs (NEJ! IKKE DBM! Det sutter!)
Recount (Okay, ikke så vigtig igen. Men jeg elsker at kunne prikke til folk og sige: "Fuck du æ ring'!" og så er det dejligt at kunne se, hvad folk dør af)
Omen
oRa2

Hvis du har mere end én char du spiller på:
Altoholic - Viser en masse stats på alle dine chars. Professions, gear, mail, osv.

Andre gode:
tekticles - skifter din skrifttype til en mere behagelig.
ShockAndAwe - Er du enhancement shaman? Det her er et MUST HAVE!
kgPanels - Til at få din interface til at se lidt federe ud med custom texture.
Gatherer - Hvis du er miner eller herber, så vil du elske den HUD Gatherer giver. Giv den en halv time, så har du lært at bruge det.
ElitistGroup - Undrer du dig over det gear de andre har? Så vælg ElitistGroup. Den viser erfaring, average ilvl, enchants og gems. Og er ikke hadet af alle ligesom GearScore.
ButtonFacade - Få dine action bars til at se bare nogenlunde ud.
Postal - Giv din mailbox et ordentlig skud Speed med dette fantastiske addon.

Kom endelig med kommentarer, så skal jeg nok uddybe, hvorfor jeg har dem allesammen :)

HUSK! Det er ikke nødvendigvis en skidt ting at dine addons tager memory. Det har du alligevel oftest 4 GB af. Det er bedre at den lagre en masse, så den ikke behøver at regne det igen og bruge processor kraft på det - hvilket du har meget få ressourcer af.
Redigeret: Mandag d. 22. marts 2010 - kl. 23:17
Feaze
Fredag d. 26. marts 2010, kl. 09:06
19
Dine raid addons sutter :D, vil sku helt klart hellere tage DXE over for Big wings, og oRa2 hvad er nytten for dette addon ;)?...

Angående Recount, det er et addon der æder din FPS ..:) så uinstall det billige lort og bruge www.worldoflogs.com eller andre sites hvor du kan uploade efter et raid så du har alt på 100% istedet for 70% ;)

Eathuz | Gaming.dk
Fredag d. 26. marts 2010, kl. 09:15
20
DXE?

BigWigs har altid været et af de bedste, så hvorfor skifte noget der bare virker?

oRa2 er til diverse ting som CT_RaidAssist før havde styr på. Så som MTs, Cooldowns osv. Uundværligt.

Men det er lidt svært at bruge worldoflogs.com når man skal bruge informationen med det samme ;)
Feaze
Fredag d. 26. marts 2010, kl. 09:27
21
ja ok;)

men stadig ville jeg bruge Worldoflogs.com :) ved det er seperat program og at du kan se på stats mens du raider:P

Recount æder sindsygt meget af ens FPS :) såå vil da helt klart hellere spille med 30 fps end 15
Marxim
Onsdag d. 24. marts 2010, kl. 10:56
15
Jeg er "Hardcore PvE" spiller.

Personligt bruger jeg DBM, Recount, Omen, Cooldowns, DoTimer, Dominos, HealBot og Pallypower. Jeg leger også med min Curse Client og downloader nogle random Addons :D
-=Marxim=-
-=Emeriss=-
Eathuz | Gaming.dk
Torsdag d. 25. marts 2010, kl. 01:28
16
Hvad gør, at du vælger DBM, Healbot og Dominos over hhv. BigWigs, Grid+Clique og Bartender?

Er nysgerrig.
Marxim
Torsdag d. 25. marts 2010, kl. 22:09
17
Jeg vælger disse Add-Ons da jeg har brugt dem alle siden TBC.
-=Marxim=-
-=Emeriss=-
Eathuz | Gaming.dk
Torsdag d. 25. marts 2010, kl. 22:26
18
Hmm... Okay
soultrain | none
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 13:37
22
PVE: - DBM
Hvis du er healer. Så er en healing addon ret vigtig for at øge din healing. FX. Healbot.

Som tank er det vigtigt du kan se "threat" og hvornår du er ved at få ekstra skade (fx. har de fleste bosser en /emote, før de laver en special ability).

Som dps er det ret vigtigt du kan se threat også, og at du holder dig under tanks:D En anden ting er at du skal kunne bruge dine "evner" på alle i raid rimelig nemt og hurtigt. FX. hvis du skal dispell... (decursive).

PVP:
Der er et par gode pvp addons. Til arena er der fx. aren unit frames og gladius.
ellers skal du generelt bruge addons der fortæller hvornår modstanderen gør noget, eller om din makker (arena) skal have hjælp.

Men lad nu være at fyrre 50 addons ind og tro at det er smart....

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© COMWAYS I/S 2010 | Regler - Gaming.dk - CODGaming.dk | Webmaster RSS Feeds 
1.3035299778