*Tilbage
CODGaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af WoW.Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Support

Server Informationer

ikon

Public WoW Ventrillo

IP: vt.gaming.dk
Port: 4000
Pass: wow

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#MMO.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Guilds ...(0)
Guilds PvP Guild... Sap ...(1)
Guilds 100% dansk guild ...(0)
World of Warcraft Wow The Movie(1)
Guilds [A] iddqd - ...(0)
World of Warcraft Prøv lige at se ...(1)
World of Warcraft nogle på all.akir(0)
Class Pala talents(0)
World of Warcraft Tjek det hér!(3)
World of Warcraft bedste combo(1)
World of Warcraft Teame op? - ...(4)
Guilds Procenter i Blodet ...(0)
Guilds Semper Danica ...(3)
Guilds [A] Dominance @ RC ...(1)
World of Warcraft MMR reset(0)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic s: Steelseries ...(0)
Offtopic K: WoW wrath of ...(0)
Offtopic Ang. Skribenter ...(0)
Offtopic Gaming for the Cure(0)
Offtopic Interview vedr. WoW(0)
Offtopic S: World of ...(0)
Offtopic WoW og Mac computer(1)
Offtopic Hjælp! : Efter ...(0)
Offtopic Er siden her død?(5)
Offtopic Vind steelseries ...(2)

Reklamer

Off topic » Off topic

Sidste indlæg

Off topic ftw ;b Hvad laver du til daglig?

Jeg er kendt for Off topic snak , så vil da også starte det her :b
- Der er intet bedre end small talk (: og omvendte smileys.

Hvad laver i til daglig ? ;b

--- Starting ---

Jeg går selv på Teknisk skole, for at uddanne mig til en Fantastisk Teknisk Designer
Udover det, bor jeg i min helt egen lejlig, spiller wow, petz5, CS og indtil i mandags passede og red jeg på min hest, som desværre måtte aflives.
Flere |
DanishPrincess Lørdag d. 6. september 2008, kl. 00:32
Dont let the fear of strikin' out - Keep you from ...
staRfire
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 00:41
1
Til dagligt er jeg folkeskole elev på 9. årgang. Derudover har jeg et fritidsjob ved Punkt 1 som servicemedarbejder, og så et mindre "job" som skribent for CSS afdelingen af Gaming.dk's mange sider.

Velkommen til. :)
Eathuz | Gaming.dk
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 00:48
2
Jubii! Flere skribenter!

Anyway.. Jeg går på Hjørring Gymnasium - 3.g (YUS!). Jeg jobber hos Hjørring Bowlingcenter, hvor jeg laver alt muligt skidt og møg. Desuden arbejder jeg for min fars virksomhed: Lytzen IT, hvor jeg laver diverse bydrenge jobs. Jeg går til badminton, og spiller ultimate på gym, derudover løber jeg også en masse.
hslars
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 00:51
3
Jubii! Flere replys! :D

Afsluttede min hg2 i sommers, og arbejder nu som førsteårs elev i et supermarked i Odense, i min fritid spiller jeg css/wow når der er tid og så er der jo også alt drukken :D
sreDna
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 14:03
9
hai :))))))99
hslars
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 15:08
11
Er du en jeg kender? :)
piphans
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 02:22
4
Jeg arbejder til dagligt i Skan stål i skanderborg, som smede lærling, samt nogle vagter hos shg.dk ude på lagert som logistikmedarbejder ( fornem title hva ;p )

ellers går resten af tiden på game, Har tidligere spillet 1,6, css, call of duty 2 og 4 men wow har fanget min interesse :=)
DanishPrincess
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 02:24
5
Det sjovt som i alle spiller css også ;b
- Lorte spil ;b haha j/k det nice nok (:
Mikle | BIC
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 09:47
6
Hej med jer alle!
Når jeg ikke render rundt i Stranglethorn Vale og dræber lowbies med min uber naab char, så passer jeg min kone og min knap 7 uger gamle dreng.

Til hverdag arbejder jeg som pædagogisk medhjælper på en special skole i Middelfart. Af andre spil, kan jeg nævne Company Of Heroes og Call Of Duty serien. Har en enkelt gang prøvet et aim map i CS. Så gad jeg ikke spille CS mere :P

Jeg er 28 (29 til oktober) som sagt gift og har faktisk ikke engang tid til at være på det her forum :P Eller i det hele taget spille wow.
Anse
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 10:50
7
Well hej alle sammen.

Anse/Anna her.

Jeg er så 15, meget snart 16 og jeg er så lige startet i 1.y, på et af Odenses største gymnasier, nemlig Sct. Kunds, og det er jeg rigtig glad for. Så det siger jo sig selv at tiden går med lektier, venner/veninder, kæresten, familien, arbejde i Føtex som servicemedarbejder. og der bliver også tid til en lille smule World of Warcraft. Hvor jeg spiller GNOME, fordi jeg nok selv er en Irl ^^
Redigeret: Søndag d. 7. september 2008 - kl. 21:25
One day, the gnomes will take over this world.
Hakari
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 12:32
8
Jeg går i skole, vildt kedeligt! Jeg er ved at blive uddannet som webintegrator, og regner med at blive efteruddannet indenfor faget også!

Tror det er en skole for nørder, alle spiller wow eller CS, ret grinern at se dem råbe op om forskellige ting eller se ud som om de er ved at tude over de tabte, men alligevel have det sjovt!

Ellers laver jeg ikke såå meget ingen, spiller meget FF og WoW, og leder efter et job ;O kunne vildt godt bruge lidt penge, men hvem kan ikke det..

Birdie | Imrama
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 14:52
10
Hey lads/ladies! :D

Jeg går på HTX i Århus (2. år), og bruger meget af min tid på de skide lektier.. meh :(
DanishPrincess
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 18:39
12
Trist ;b
Lektier er såå nedern , det har man heldigvis ikk på Teknisk ;b
Ville gerne hvis de foræred mig en computer der kunne trække
deres møg programmer ;b
Yej
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 19:23
13
Ja Jeg hedder Joakim og er 13 år.
Jeg bruger min dag på at gå i 8 klasse og i min fritid spiller jeg wow, surfer på nettet eller ser fjernsyn. Jeg er også som nogen af jer ved admin på wowi.dk,men jeg vil ikke prøve på at gøre denne hjemmeside dårlig da jeg syntes det helt fint at den er her.
Redigeret: Lørdag d. 6. september 2008 - kl. 19:27
Veth | ChaosD Knights
Mandag d. 8. september 2008, kl. 08:43
14
Kristoffer ^^ 17 og går på HTX i roskilde. Lige nu har jeg psykologi hvor jeg, som sædvanligt sidder og stener de forskellige gaming.dk sider ^^

Ellers spiller jeg CSS/WoW (på argent dawn, heh, rogues FTW)
KrOniKle
Torsdag d. 11. september 2008, kl. 12:11
15
Thomas - 16 ( snart 17 :O WOW!!! )går på HTX i odense, og jeg bruger min tid på lektier + wow :P en smule cs men det dog sjældent :D
Kavu | The Ice Drakes
Fredag d. 19. september 2008, kl. 23:48
20
samme skole Thomas ;) hvad klasse?
xmE
Lørdag d. 20. september 2008, kl. 03:23
23
Edit: Jeg er træt SORRY :D
Redigeret: Lørdag d. 20. september 2008 - kl. 03:23
Soon™ Is a registered trademark of Blizzard
KrOniKle
Søndag d. 21. september 2008, kl. 22:05
24
1.H :P? dig?
Kavu | The Ice Drakes
Mandag d. 22. september 2008, kl. 09:14
25
2.H :)
KrOniKle
Mandag d. 22. september 2008, kl. 17:31
27
Nice nok jo :P
KeneD
Fredag d. 12. september 2008, kl. 23:02
16
Kenneth, 15 år, 9. klasse, stener for meget. (mentalt forstyrret hvis i skulle spørge)

Så bliver det sgu ikke kortere :P
spyN
Søndag d. 14. september 2008, kl. 23:21
17
Jeg hedder Jesper, er 18 år. Går på HTX i aalborg (3.U) under industrielt design linjen (: .
Bruger for det meste tiden på lektier, venner og gutinder, fester og damen. Spiller så wow når jeg har lyst, men det er dog ikke meget for tiden da jeg kun venter på Lich king rundt om hjørnet. Jeg er faktisk oldschool css player som spillede i Sykotic som vandt slap ligaen (1div) på et tidspunkt, så amatør / pro var jeg vel.
Spawn | Dawning
Tirsdag d. 16. september 2008, kl. 12:26
18
Jeg er jo gammel i gårde sammenlignet med jer andre.
Jeg hedder Dennis, er 28 år gammel og arbejder som Server/Netværksadministrator. Vi er lille firma på 5 mand som står for 15 skoler.
Jeg bruger meget af min tid op WoW (PvE Endgame raiding med venner) og er også i bestyrelsen for en lokal computerklub med efterhånden 16 år på bagen.
Ud over WoW spiller jeg lidt forskelligt, og har en Xbox stående med GTAIV og Guitar Hero III på.
Auramin
Fredag d. 19. september 2008, kl. 16:45
19
Er snart halvvejs i min Amerikanske bachelor i Communication and mass media ved the university of New York, bliver overført til Empire State College om 1-1½ års tid hvis alt går vel :)
Kavu | The Ice Drakes
Fredag d. 19. september 2008, kl. 23:49
21
/flex - lyder fandme nice :D
Pushkina
Mandag d. 22. september 2008, kl. 09:25
26
Årh du lever min drøm.

Har altid gerne ville læse i usa, men det er jeg sgu ikke klog nok til ^^
Freezing arrow is so bad that... after 5 hours of ...
Kavu | The Ice Drakes
Fredag d. 19. september 2008, kl. 23:57
22
Jeg hedder Niels, er 17 år. Går på HTX i Odense (2H) under Kommunikation/IT / Engelsk linjen.

Bruger min fritid på volleyball, lektier, arbejde og selvfølgelig mine kære computere som ikke skal stå og støve til ;) Udover WoW spiller jeg Counterstrike, hvilket jeg gør meget for tiden da jeg mangler lysten til WoW atm. Jeg leveler dog på en warrior når jeg har tid/lyst.

Når jeg har fri fra skole arbejder jeg som service medarbejder(fint ord for altmuligmand :p) i Elgiganten v. Rosengårdscentret i Odense, så hvis nogen bor i/omkring Odense så handel i Elgiganten :)

Har brugt 1 år af mit liv på at levele 2 characters til lvl 70 så nu slapper jeg lige af indtil WotLK kommer :P

/bai
Draenor. Kavu
Ravencrest. Kavu
Redigeret: Fredag d. 19. september 2008 - kl. 23:59

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© COMWAYS I/S 2010 | Regler - Gaming.dk - CODGaming.dk | Webmaster RSS Feeds 
1.63877892494