hej drenge :) siger dette da den her debat er mest for drenge ... vi skal have flere piger i wow så hvad med i alle sammen prøver at få jeres kæreste / veninder ind i det :) bare forklar dem alle de der pige ting som at man kan få øreringe og gå til frisøren i spillet :) så skal de nok lære resten :) ... efterhånden altser heh ^^ .. indtil vidre har jeg fået 3 piger ind :) hvis du har fåer nogle ind eller er igang så sriv det her ;D
Den var god Zanoan, men kvaliteten bliver nu ikke reduceret. Hvorfor skulle den også det?
Jeg er lærerstuderende og meget intersseret i, hvorfor I spiller WOW. Hvad er det, der er så interessant ved WOW. Jeg har en blog, hvor jeg meget gerne vil høre jeres kommentarer, både positiv og negativ kommmentarer omkring WOW, men i et pænt sprog.
Jeg skal nemlig bruge oplysningerne til en bacheloropgave, jeg skal lave. http://klapmig.blogspot.com/
jeg ville ønske min kæreste spillede wow ! der må da ikke være noget federe end at være til lan med kæresten og så mens man venter på bg eller sådan noget så ligger man sig en i sengen og ..... ? enige? xD
Ved ikke med det sidste.. Når jeg gamer er det med fuldt fokus på WoW ;)
Men jeg har været ved at træne min i at kunne tage trash når jeg raider, og så er jeg ved at lære hende, hvordan man miner og herber bedst.. Som en slags bot man kan sætte ved computeren, når man ikke lige har tid selv :)
Hmm... nu spiller min kærste også World of Warcraft (dog meget begrænset), og jeg vil dog sige... det er sq ikke altid gode tider. Det er ikke sjovt at være healeren i forholdet, fordi hvis du så wiper fordi du lavede noget andet, så er der lukket ved kasse 1 om aften :(
Kan du ikke bare tage hende med på MacD, hver dag? Det må da efter 1 måned eller to være det samme som at hun får passiv Thick Hide talent :D Så tager hun ikke så meget skade når man støder til hende ;)
Ej nu må du stoppe Eathuz! Det skal jeg nok få sat en stopper for! Hun er jo ikke en stakkels slave din dovne laban.
Men ja, der er skam utroligt mange piger/kvinder der spiller WoW, har mødt op til flere og er da selv en aktiv WoW gamer.. Hvis ikke MEGET aktiv.
Og ellers har mig og Eathuz da snakket om en idé som virker meget lovende inden for dette emne. Men nu vil tiden vise om det overhovedet bliver til noget ;)