hej jeg har et lille problem .. jeg kæmper og kæmper med at få min def og min hp op , ( jeg er lvl 80 DK frost spec ) men jeg kan bare ikke komme op på de 540 def som er nødvendigt .. hvad fanden skal jeg gøre ?? .. og jeg har lagt så mange penge i at være tank så gider ikke at respecce til DPS.. lige nu ligger min def på 493 og min hp på 24k.. please hjælp ..
Altså, jeg har præcis samme problem.
Men her er hvad jeg begyndt på:
Tank nogle daily hc, i 1-2 uges tid(hvis dit gear og exp tillader det) ellers join som en "dårlig dps" og ellers need på ALT tank gear du nu kan finde til dig, det vil altså ende med en små 14hc's hvor du har fået gear fra. Nu til den dyre side af planen!
Pimp dit gear op med de vildeste gems du kan vinde (massere af stam og parry, dogde, def) og nå alt dit gear har fået gems, så begynd at find nogle gode enchant' på dit gear :) (her gælder det samme, massere af stam, def, armor, dogde og parry), det er en dyr og lidt langsom procés, men snart vil du kunne blive taget ind til naxx :)
Need som 'dårlig' dps vil kun skabe probs. ( Medmindre du laver aftale om det først )
Men vær lidt tålmodig og det skal nok komme. min datter ( lvl 78 dk ) har 24k hp og 555 i def-rating.