Jeg er blevet inspireret, og synes vi skal have det samme. Nemlig en tråd med billeder af folks skrivebord, hvor de gamer og surfer på nettet.
Her er først et generelt billede, med et overview: en 2007 MacBook, Sony 37" TV, kan ikke lige huske typen i hovedet. Min computer med en 22" Samsung SyncMaster T220.
Toshiba Satellite Pro M70 på stander. Logitech MX-Revolution bruger jeg til den stationære, som står i skabet i venstre side. Jeg har også tilsluttet Logitech Wave keyboardet og Creative T6100 højtalerne til den stationære. Mit Logitech Quickcam Fusion, som sidder ovenpå AGM 19" skærmen er koblet til den bærbare.
Jeg har et Icemat headset til at ligge på venstre hylde.
Musemåtter er oftest fuldstændig ens farvet da det ikke forvirrer optikken i musen. Er ikke helt sikker på laser muse, men ved at en optisk mus bliver upræcis på en flerfarvet musemåtte.
Damn.. Den ser rimelig fed ud. Min er i en noget mindre indpakning.
Jeg er af den opfattelse, at medmindre man virkelig ikke har styr på at samle computere, så bør man gøre det selv. Du får de dele du vil have, og så er du sikker på det er kvalitet
Ret fede computeropstillinger. Og det siger jeg, som ikke har forstand på det, jeg bruger bare min bærbar. Så nu kommer nogle spørgsmål, fra en der ikke har forstand på at opstille, kun bruge det. Hvad bruger du to skærme til Snuzzer? Er der altid så flot ryddeligt på dit værelse?
Jeg har en optisk mus, og den virker ikke på et fx ugeblad, så min musemåtte er et hvidt bord. Der virker den bedst.
Jeg kan se I alle har for en formue på værelserne. Ud over at nogle af tingene er gaver, så må I enten (hvis I bor hjemme) have et godt fritidsjob, eller nogle gode og søde forældre, eller bruge hele lønne kun på computer grej!
Spiller I WOW? For så har jeg en blogside, hvor jeg gerne vil have I svarer på mit indlæg om Hvorfor Wow er så interessant.
Jeg er lærerstuderende og meget intersseret i, hvorfor I spiller WOW. Hvad er det, der er så interessant ved WOW. På bloggen, vil jeg meget gerne høre jeres kommentarer, både positiv og negativ kommmentarer omkring WOW, men i et pænt sprog.
Jeg skal nemlig bruge oplysningerne til en bacheloropgave, jeg skal lave. http://klapmig.blogspot.com/
Snuzzer bruger to skærme for det meste til at blære sig. I realiteten er det ikke to skærme, men nærmere to computere. Snuzzer har på den nederste skærm sin bærbare computer, hvor han laver forskellige kontor ting (gætter jeg på). Og han bruger den anden skærm til at spille på. Snuzzer er fra Hobro, så han skal have et ryddet værelse 24/7 365. ;)
Jeg bruger en del af min løn på computere, xbox, skærme og andet tech lir, men derudover arbejder min far i en IT virksomhed, der gør han får gaver en gang imellem. Men meget af udstyret på værelserne er opsparinger gennem lang tid, og så vil man gerne vise skidtet frem.
Ang. din optiske mus: Lyset fra den optiske mus er ikke glad for farveskift, det gør at den mister sit tidligere punkt. Derfor bør du altid have en ensfarvet overflade som musemåtte. Yderligere gælder der, at genskin ikke er godt. Dette er dog mest udbredt på lasermuse.
Tak for besvarelsen. Så blev jeg det klogere! Jeg forstår dog ikke lige det med, at når man er fra Hobro, så skal man have en ryddeligt værelse :-). Så den kræver nok en forklaring, hvis jeg skal forstå den.
Jeg kan godt forstå, at når man har, igennem længere tid, har opsparet til disse ting, at så skal det også vises frem, det er vel ikke anderledes, end hvis jeg havde købt en ny symaskine, griner. Jeg har dog aldrig haft et billede af den hængende på væggen. Nu driller jeg.
Jeg gætter på, at et par stykker af jer, spiller Wow! Kunne I ikke tænke jer, at lægge en kommetar i min weblog, www.klapmig.blogspot.com Jeres mening ang. Wow. Jeg skal nemlig lave en bacheloropgave, og vil gerne lave en op spil/undervisning i skolen, og derfor har jeg brug for at vide, hvorfor Wow er så interessant eller ikke.
Ved I, at der holdes (Wow)-træf på Hjallerup marked, der spilles sikkert også andet? Tjek deres hjemmeside http://spilnet.hjallerup-marked.dk og denne side http://www.hjallerup.info/view.asp?soc=47&mode=news&nid=416
http://covenant-guild.dk/awinexx.jpg