*Tilbage
CODGaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af WoW.Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Support

Server Informationer

ikon

Public WoW Ventrillo

IP: vt.gaming.dk
Port: 4000
Pass: wow

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#MMO.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

World of Warcraft Tjek det hér!(3)
World of Warcraft bedste combo(1)
World of Warcraft Teame op? - ...(4)
Guilds Procenter i Blodet ...(0)
Guilds Semper Danica ...(3)
Guilds [A] Dominance @ RC ...(1)
World of Warcraft MMR reset(0)
World of Warcraft Sådan bliver du en ...(1)
Class Prot warrior(2)
World of Warcraft Bedste Warlock PVE ...(5)
World of Warcraft Hvor spiller du?(31)
Guilds søger nogle på ...(0)
World of Warcraft Patch 4.3 - News(1)
World of Warcraft Sådan bliver du en ...(4)
World of Warcraft Bedste Tank Class ...(2)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Ang. Skribenter ...(0)
Offtopic Gaming for the Cure(0)
Offtopic Interview vedr. WoW(0)
Offtopic S: World of ...(0)
Offtopic WoW og Mac computer(1)
Offtopic Hjælp! : Efter ...(0)
Offtopic Er siden her død?(5)
Offtopic Vind steelseries ...(2)
Offtopic Søger admin fra ...(7)
Offtopic Reklamer - ...(0)

Reklamer

World of Warcraft » Professions

Sidste indlæg

Fishing. er det bare mig eller...

Nu er jeg jo så igang med at få mit fishing og cooking proffesions op i lvl. DOg er der en ting som er begyndt og irretere mig. Jeg er nu oppe i lvl 246 i Fishing og jeg ser at for at gå et lvl op i fishing skal jeg fange omkring 8 fisk :O
Er det bare mig eller skal man virkelig fange så mange fisk for bare at gå et lvl op, eller fisker jeg de forkerte steder. Lige nu fisker jeg i Feralas.
Flere |
ZeeZ Tirsdag d. 6. januar 2009, kl. 13:25
...
eyal | Gaming.dk
Tirsdag d. 6. januar 2009, kl. 14:30
1
Jeg synes også at fishing er SUPER steneren profession - hence min skill i den :P
Yamatsu @ Emeriss
Dvinuz
Tirsdag d. 6. januar 2009, kl. 14:52
2
Jeg har ikke noget bevis på dette Zeez, men du kan level up i fishing fra 1 til 400 I Stormwind eller andre low-levels områder hvis du vil. Det eneste det kræver er at du besøger fishing traineren og klare de queste der nu er på vejen (Nat Pagle).
piphans
Tirsdag d. 6. januar 2009, kl. 15:18
3
Det er ligemeget med hvad level du er eller hvad sted du fisker, du skal fange fra 8-15 fisk for at stige level, du kan sådan set stige 450 i stormwind eller ironforge hvis du vil

Jeg ved ihvertfald at fra 375 til 450 - der skal du fange cirka 14 fisk
Eathuz | Gaming.dk
Tirsdag d. 6. januar 2009, kl. 18:04
4
Jeg har min skill rimelig højt oppe (420), og du skal fange flere og flere fisk per gang. Jeg har ikke lige talt, men jeg plejer at sætte mig med en film og så fiske en time i træk i Orgrimmar.
ZeeZ
Tirsdag d. 6. januar 2009, kl. 19:10
5
Ok. tak for svarene. Det forklarede en del. Jeg troede der var en måde eller bare mig der fiskede de forkerete steder. Jamen så vil jeg sætte mig i Orgrimma og begynde og fiske.
:D
...
Anse
Tirsdag d. 6. januar 2009, kl. 19:12
6
Prøv den her side. Hvis du kigger midt på siden er der et skema der fortæller hvor mange du skal fange før du får skill. Desuden har den mange gode ideer til hvad fishing kan bruges til, hvordan man tjener penge på det, og hvordan man leveler cooking op sammen med.

---> http://www.elsanglin.com/ranks.html
One day, the gnomes will take over this world.
ZeeZ
Tirsdag d. 6. januar 2009, kl. 19:41
7
AAAAH tak anse. Den med at man kunne se hvor mange man ca. skulle fange for at få et lvl up, var god. Men jeg ved godt hvad jeg skal bruge fishing primært til. Til at få min cooking skill op så jeg kan lave feast til mit raid guild. Den opgave har jeg givet mig selv. Men selvf. også sælge ting på Ah måske.
...
piphans
Tirsdag d. 6. januar 2009, kl. 20:20
8
fishing gir godt på ah lige for tiden, ihvertfald på min server :p
spyN
Tirsdag d. 13. januar 2009, kl. 12:34
9
For mig (har fishing 305 nu) har det taget gennemsnitslig 6 fisk per gang. Jeg fisker for det meste i barrens (efter deviate fish) og Orgrimar da fiskene ikke slipper væk. Det er den hidtil hurtigste metode at gøre det på. Også selvom man ikke umiddelbart får de helt expensive fisk ud af det.
ZeeZ
Tirsdag d. 13. januar 2009, kl. 15:48
10
Jeg tak for alle svar jeg har fået. Ja jeg har brugt taknikken i Orgrimma til at forøge min fishing skill. Så nu mangler jeg bare at forøge min cooking skill, så jeg kan lave mad til min guild
...

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© COMWAYS I/S 2010 | Regler - Gaming.dk - CODGaming.dk | Webmaster RSS Feeds 
1.18784499168