Her er stedet, hvor du kan vise din UI. Du vil derefter få svar på, hvad du kan gøre bedre, hvad der fungerer, og vigtigst af alt kan du give og få inspiration fra andre.
Så hold jer ikke tilbage, jeg vil starte så I har noget at grine af.
Nej Kim er du sindssyg. Jeg bruger jo slet ikke mine bars når jeg healer i raids og i instances. Eller jo, jeg bruger dem 1 gang ud af 1.000.000. Desuden er der en til CH5 og en til CH4, af åbenlyse årsager.
Dit er blot kedeligt og uden nødvendige informationer ;)
Virker også meget standard-like. Ikke nogle vildt fede ting at se. Forresten bør du ikke bruge bbcode på disse forums, da de ikke virker ([url=][/url] fx).
Jeg tror min UI er en af de reneste, i forhold til hvor mange informationer jeg har. Kun lige slået af eyal. Hvis du lægger mærke til at alle mine ting er skubbet ud til siderne, så hele midten er faktisk ren. Det er også vigtigt at huske, at på Zianna skal jeg mest af alt kunne se informationer om mit raid, og så kommer omgivelserne i anden række. Selvfølgelig nyder jeg at spille, men der er jo forskel på rollerne i spillet.
Desuden er det nærmere 70% af skærmen jeg kan se :D
Ja xD overdrivelse fremmer forståelsen ved du nok ;) men ja man er vel "tvunget" til at have alle de addons nowadays for at raide.. Førhen havde man ikke den slags addons men der kunne man sagtens spille uden dem? :)
Ja præcis. Men jeg er blevet bedre til at arrangere det, så jeg får plads. Kan huske min gamle UI'er, bl.a. på min mage, der fyldte 90% af skærmen og ikke var særligt brugbare. Desuden er samtlige addons jo også blevet forbedret meget i forhold til dengang.
Gider ikk bruge alt for mange addons , da jeg spiller på min bærbare ;b
- Der er grænser for hvad den kan trække , desuden synes jeg det er nice at man faktisk kan se hvad man laver ;b
Edit ; ( Har ikk forstand på html og sådan noget, så brugte bare en a de ting der stod på siden ;b )
Er ligesom et kinderæg . Brun udenpå og blond indenunder ;b
Redigeret: Lørdag d. 6. september 2008 - kl. 00:24
Dont let the fear of strikin' out - Keep you from ...
Søg fx inde på www.curse.com under world of warcraft addons, der findes mange forskellige "pakker" med addons + "wtf" mappen, så det skulle være lige til
Hvad er der galt med det? Vi har en hunter i guilden, der raider Sunwell med en meget lignende UI, og han/hun er nok den der ved allermest om hunters på vores server. Alle hunter er bange for at lave en application, fordi de vil blive udspurgt af ham/hende :P
Der er ikke noget galt med det, mener jeg heller ikke at jeg gav udtryk for?
Jeg syntes personligt at det er vildt nuttet, men jeg ville blive træt af at se på det. Det mest tøsede mit UI indeholder er at Manabaren ikke er blå men Lilla.. ^^
Lool , Ja Gå du igang med det ;b Jeg kan min i hovedet :b
Bartender3
Omen
Recount
Quartz
Prat
x-perl
simplemap
metamap
bigwigs
wim
Fubar2 + dem du nu gider bruge jeg har ; honor , location , money , topscore , bagspace og nogle få andre.
Tror det dem pt ;b
Dont let the fear of strikin' out - Keep you from ...
Well well well. Mit er meget standart, udelukkende fordi mig og kæresten skiftes til at spille på det og så bliver det så rodet med alle de adons, og sådan. Så standart UL ftw :D
Men nogle har jeg da, så lidt med på beatet er jeg altså. ^^
Redigeret: Lørdag d. 6. september 2008 - kl. 11:31
Dette er godtnok lidt gammelt, men jeg fik - på en måde - brændt min computer sammen, og siden jhar den ikke kunne klare alt for mange addons, så har kun de mest nødvendige. Ret surt!
Jeg synes faktisk din UI fungerer utrolig godt, den er ren. Ikke fuldstændig bedækket af unødvendige ting. Bruger du ViewPort til bunden, så billedet ikke bliver klippet? Ellers er det nok en af de eneste ting jeg har at sige.
Tak :) - Nej det gør jeg ikke. De pics er taget på min gamle 19" skærm. Nu har jeg fået en 24" og har ikke fået taget mig sammen til at tilpasse det til den nye skærm og opløsning endnu xD.
Nu er det faktisk mere rent, end før :P
Redigeret: Lørdag d. 6. september 2008 - kl. 16:50
Det er også et lækkert clean UI, jeg har bare ikke plads til alle mine knapper :) Og så genere det mig at target frame er stadig synlig, selvom man ikke har et aktivt target.
Okay, tid til i kan få et godt grin :D
Jeg er begyndt på wow her for en 2-3 månedes tid siden.
Har en level 60 druid, og en 70 dk.
Hvad fanden er alt det der til for ? jeg køre med orginal, og det spiller jeg fint med, tror jeg?
Nogle der kan forklare mig hvad der gør i spiller bedre med fx : http://img162.imageshack.us/my.php?image=wowscrnshot090608172432ma5.jpg (taget fra Kavu )
Og efter det, hvad skal jeg så ha til min dk ?
http://img127.imageshack.us/my.php?image=wowscrnshot082508225441jj8.jpg