Som overskriften antyder er jeg vitteligt i tvivl hvad jeg skal samle ind af. Det skal tilføjes jeg er Retri specced. Rigtig mange melee DPS items har Haste, men en lille fugl har fotalt mig at dette er rimlig dårligt til paladiner. Derudover har jeg hørt MANGE forskellige forslag om hvad der er et godt loft for Hit rating? Lige fra 200 - 350, endnu en ting der ville være behagelig at vide for os noobtardins ^^.
Og her til sidst hvad mener I man skal stacke på først? Haste, Hit eller Crit?
Det er rigtigt at Haste ikke er det bedste til paladiner. Grunden er den at største delen af din skade kommer fra dine abilities - og haste har ingen effekt på dem, ligesom haste har effekt på warriors rage, da jo mere de slår, jo mere rage, jo mere dps.
Med dig har det kun effekt på dine white hits.
Du skal gå efter Hit indtil du er hitcapped, dvs. 8% hit - det præcise tal er ikke regnet ud endnu afaik.
Efter hit skal du gå efter strength og du skal gerne ligge på en 30% +
Den præcise scalering for det perfekte crit må du ikke hænge mig op på :)
Det er rigtigt at Haste ikke er det bedste til paladiner. Grunden er den at største delen af din skade kommer fra dine abilities - og haste har ingen effekt på dem, ligesom haste har effekt på warriors rage, da jo mere de slår, jo mere rage, jo mere dps.
Med dig har det kun effekt på dine white hits.
Du skal gå efter Hit indtil du er hitcapped, dvs. 8% hit - det præcise tal er ikke regnet ud endnu afaik.
Efter hit skal du gå efter strength og du skal gerne ligge på en 30% +
Den præcise scalering for det perfekte crit må du ikke hænge mig op på :)