*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af WoW.Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Support

Server Informationer

ikon

Public WoW Ventrillo

IP: vt.gaming.dk
Port: 4000
Pass: wow

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#MMO.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Guilds ...(0)
Guilds PvP Guild... Sap ...(1)
Guilds 100% dansk guild ...(0)
World of Warcraft Wow The Movie(1)
Guilds [A] iddqd - ...(0)
World of Warcraft Prøv lige at se ...(1)
World of Warcraft nogle på all.akir(0)
Class Pala talents(0)
World of Warcraft Tjek det hér!(3)
World of Warcraft bedste combo(1)
World of Warcraft Teame op? - ...(4)
Guilds Procenter i Blodet ...(0)
Guilds Semper Danica ...(3)
Guilds [A] Dominance @ RC ...(1)
World of Warcraft MMR reset(0)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic s: Steelseries ...(0)
Offtopic K: WoW wrath of ...(0)
Offtopic Ang. Skribenter ...(0)
Offtopic Gaming for the Cure(0)
Offtopic Interview vedr. WoW(0)
Offtopic S: World of ...(0)
Offtopic WoW og Mac computer(1)
Offtopic Hjælp! : Efter ...(0)
Offtopic Er siden her død?(5)
Offtopic Vind steelseries ...(2)

Reklamer

Guilds » Guild rekruttering

Sidste indlæg

[H-PvP] Holy paladin søger guild! Evt. cross-realm.

Hey.

In-game hedder jeg Snuzzer og er en holy specced paladin på Mazrigos, som er et PvP realm. Jeg migrater gerne, hvis en god guild viser sig på et andet realm.

Jeg skriver, at jeg er holy specced, men jeg respeccer gerne for raidet. Jeg har faktisk tænkt lidt på, at prot. kunne være sjovt at prøve.

Jeg har tidligere raidet MH og BT, og det er også det, jeg håber på at kunne komme til nu. Mit SR gear er næsten færdigt. Jeg mangler måske seks Primal Shadows og de 11 Primal Life, men de er nemme som herbalist. Jeg mangler selvfølgelig også Heart of Darkness.

Min historie i World of Warcraft starter godt et år og otte måneder tilbage, hvor jeg lavede mig en gnome warlock på Al'Akir, men da jeg blev level 70 med den, synes jeg ikke rigtig, jeg havde lyst til at raide med den, så jeg besluttede mig altså for at rerolle og lave den horde, som jeg altid havde villet oprette. Det blev altså en paladin, og i det øjeblik, jeg oprettede den, vidste jeg, at den skulle være holy.
Jeg holder nu rigtig meget af min paladin.

På min paladin har jeg ryddet ZG, lidt af MC, Karazhan, Gruul, Maggy, ZA og så har jeg taget det mest af BT ned og MH.

Jeg forventer, at den guild, I tilbyder mig, er en guild, som raider et par gange om ugen, og virkelig ønsker at lave så meget progress som overhovedet muligt. Jeg forventer desuden, at I er på et MH/BT stadie, og at I er en moden guild.
Jeres guild kan både være dansk eller international.

I tilgengæld forvente jer en fyr, som spiller World of Warcraft pga. det sociale aspekt, og derfor nyder at raide. Jeg forsøger at holde raids på et seriøst plan, men når alt kommer til alt (undskyld, folkes, men..) så er det altså bare et spil, så raidsne skulle også gerne indeholde lidt joking, sjov og spas, men selvfølgelig - progress frem for alt.

Hvis I vælger mig, vil I nok også se mig sætte nogle fun-runs til Karazhan op og nogle dybt seriøse ZA runs for at få skudt så mange bjørne som over hovedet muligt inden Wrath of the Lich King.

Til sidst vil jeg gerne lige smide mit Armory link:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Snuzzer

Hvis der er mere I vil vide, så tøv ikke med at spørge mig. I kan spørge her, sende en e-mail til simon-bs©hotmail.com, eller så kan I tilføje mig på MSN med den samme e-mail.
Flere |
Snuzzer Fredag d. 5. september 2008, kl. 22:29
eyal | Gaming.dk
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 09:41
1
Til dit spec, så ville jeg sætte i Improved Blessing of Wisdom i steadet for Pure of Heart
Yamatsu @ Emeriss
Snuzzer
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 10:02
2
#1, det lyder meget rigtigt.
eyal | Gaming.dk
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 10:36
3
brug besvar :D
Yamatsu @ Emeriss
Snuzzer
Lørdag d. 6. september 2008, kl. 11:05
4
Jow, jow! ;-)

Anyway. Tilbage på sporet. Sexy holy paladin leder efter en lige så sexy guild!
Babe
Søndag d. 7. september 2008, kl. 16:06
5
Du kunne eventuelt prøve at apply til min guild :) Lige nu er vi 1/6 SWP og har brug for healers. Du er måske en smule undergeared til Brut, men det er ikke noget et MH/BT run eller to kan lave om på :)

Det er også lige værd at bide mærke i, at Doomhammer er en PvE server. Så hvis du migrater til DH, kan du ikke migrate til en PvP server.

Mht. seriøsitet er der normalt lidt sjov og spas snak på trash, mens vi på bosserne holder fokus.

Hjemmesiden: http://forum.incominglegends.eu/viewforum.php?f=6&sid=10c9e195c397152aef8d5ab946dd9601

Tjep tjep!
Redigeret: Søndag d. 7. september 2008 - kl. 16:10
Snuzzer
Søndag d. 7. september 2008, kl. 18:30
6
Som du selv siger, så er man fanget på PvE servere, hvis man migrater dertil, så det gør jeg kun, hvis jeg finder GUILDEN! Det kunne din godt have været, men jeg kan desværre ikke raide til 00:00.
Veth | ChaosD Knights
Søndag d. 7. september 2008, kl. 20:53
7
no offense, men er det så ikke ret sjældent man finder et guild der raider BT/SWP.. de fleste jeg kender har raid end 00:00.
xmE
Mandag d. 8. september 2008, kl. 08:18
9
Incognito - Sunstrider. Raid end 23:30
Dawn - Magtheridon. Raid end 23:00.

Det er 2, så må der være andre også.
Tror nu de fleste guild slutter deres raids omkring 23-00 alt efter hvornår de har raid start.

Desuden er der jo også en del late night raiding guilds som tager den 00-04 osv, og hardcore guilds med progress raids kl 18-05 =p
Soon™ Is a registered trademark of Blizzard
Veth | ChaosD Knights
Mandag d. 8. september 2008, kl. 08:23
10
fair ^^ mente nu bare de "fleste" ikke ender kl 23 medmindre de starter kl 17 :)
xmE
Mandag d. 8. september 2008, kl. 08:59
11
Incognito starter kl 19:30 og Dawn starter kl 20:00 :P
Veth | ChaosD Knights
Mandag d. 8. september 2008, kl. 09:05
12
med så heavy progress? impressive alligevel..
xmE
Mandag d. 8. september 2008, kl. 08:12
8
Hvad er "det meste af BT/MH"? Naj og Winterchill-Azgalor eller hvad? :D
Snuzzer
Torsdag d. 11. september 2008, kl. 21:25
13
Da vi nu kan migrate PvE -> PvP er det lige meget, om det er en PvP eller PvE server. Skriv til mig, hvis I mangler en holy paladin!
Snuzzer
Søndag d. 21. september 2008, kl. 16:56
14
*BUMP*! Jeg leder stadig! :-)
Torok
Søndag d. 21. september 2008, kl. 18:32
15
GL =)

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© COMWAYS I/S 2010 | Regler - Gaming.dk - CODGaming.dk | Webmaster RSS Feeds 
1.48303604126