Jeg kommer oprindeligt fra Dragonmaw, beste server ever synes jeg selv, men så flyttede jeg til Frostmane, hvor jeg mødte nogle af de fedeste mennesker!
Regner med at blive der forever ;p En skam man kun kan lave 10 karakterer per. server ;((
ej, er sku lidt nede over i allesammen enten spiller alliance eller på andre servere.. ville gerne kunne joine nogen.. har ikke meget kontakt med nogen på min server længere.. er i et røv koldt raid guild der raider kara .. og er kun stuck i kara fordi jeg for 1 måned siden prøvede at quitte wow så slettede alle mine ting.. nu er jeg så tilbage i kara fordi jeg alligevel ikke havde lyst til at stoppe ^^ (dumt i know, men please har allerede hørt nok for det XD).. så leder evt efter ny server..
Hvordan kan du spille seriøst på to servere? Det har jeg altid haft store problemer med, da jeg mest af alt bruger WoW som en slags MSN med mine guildmates.
Tjaa.. :P Fordi mine venner ville have jeg skulle spille ally :P? Men jeg er mega low lvl på DB xD sucky mage :P? overvejer at lave en rogue.. istedet :P altså horde kunne jo evt. komme på samtale emne her :)
Redigeret: Mandag d. 8. september 2008 - kl. 17:43
Deathwing.
Og der regner jeg ikke med at være længe! Den server helt tom, så hvis nogle kan anbefale en server med gode PvE muligheder på Horde-siden, skulle de gøre det her :)
Min main er en Squidadin Alliance Mazrigos (PvP), her har jeg også en Feral Kitty.
Fagelf Pally Horde på Thunderhorn (PvE).
Humadin Alliance Silvermoon (PvE).
Hvis man nøjes med at lvl 1 toon op ad gangen, ja, men når man starter 8-10 op ender man hurtigt op med en masse rested xp. Når jeg får lilla xp på en toon, forsætter jeg på den næste med blå xp, så det går rimelig hurtigt.
Så det er ikk' så meget med fritid, som med planlægning at gøre. Jeg er sjældent i nogle af de stoere byer, da jeg synes at general- og trade-chat er lidt mere end kedeligt at "høre" på.
Ved i hvad?. Jeg savner VIRKELIG en slags oversigt (måske noget flash) hvor man sætter alle folk ind i et slags skema så man ikke skulle læse en forum thread på 64 indlæg igennem for at se om der var nogen på ens server.
Jeg ville have det lidt som en boks hvor man kunne vælge server, dernæst horde/alliance og så kunne man trykke SØG. Så kunne man nemt og overskueligt se om der var nogen WoW.Gaming.dk brugere som havde en profil på ens server.
Jeg ved ikke om det er helt umuligt at lave men jeg ville da mene med alle dem som går på teknisk skole må der da være et teknisk geni imellem som kan stå får at lave sådan et "program/ting" :)
<-- Frostmane since 2005!