Jeg er så trær af wotlk og jeg skal nok forklare jeg hvorfor. Jeg er pvp spiller, men nu her i wotlk er det krævet at man skal ha både honor og arena points for at kunne få et item, plus det koster så meget mere end det gjore før. Så er der bare det problem at der sider en del pvp spiller, som mig der ikke gide arena, så hvordan fanden får vi lige gear ?
Plus dem der er blevet level 80 endnu ikke har mulighed for at få noget pvp gear, før engang i næste månden. Det vil sige at alle pve spiller når at skaffet en masse godt pve gear, plus de endnu engang får kaste pvp i nakken efter dem med deres skide marks (Emblem of Heroism). Så de kan glad hoppe ned og købe gear, nemmer og hurtiger end pvp spiller.
Plus arena bare ikke er lige gode til alle classes, så igen vil nogen ha nemmer end andre ved at skaffe pvp gear.
Jeg syntes blizz gøre mere og mere for pve spiller, i kan få pvp gear ved at lave pve. I kan nå at skrabe en masse Emblem of Heroism sammen så i kan købe lidt når det kommer, plus at de fleste vil ha et godt mix at epic og blå items.
Jeg ved og har læst rundt omkring at jeg ikke er den enste der har det sådan her.
Og jeg gider endlig ikke spille en op på level 80, for så ikke ha noget at tage mig til.
Jo der er altid bg, men gear det har jeg altså ikke noget af, så jeg ville få en hård kamp. Og nej jeg siger ikke de skal gøre det nemt for os at få gear, Jeg har ikke noget i mod at skulle ha eks 50.000 honor for bare et stykke items og f.eks 40 af alle bg marks. Jeg gider bare ikke være tvunget til arena. Og jeg gider ikke se på at pve spiller får det nemmer og nemmer.
Lidt brok fra en der ikke syntes wotlk er så fedt som hun havde håbet på. |
2. Alle classes kan komme på et top rating team i arena. Hvis ikke i 2on2, så i 3on3 eller 5on5. Jeg er paladin, og har TBC ikke haft det store at skulle have sagt i andet end 5on5. Det er rigtig at det er øv at skulle være tvunget til at spille 5on5 når 2on2 og 3on3 er noget nemmere at få igang. Men jeg vil stadig understrege at ALLE har en rolle i arena ud fra en kombination. Og hvis man sætter sig ned og prøver at sætte sig ind i de forskellige kombinationer, kan man sagtens gennemskue sin rolle.