*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af WoW.Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Support

Server Informationer

ikon

Public WoW Ventrillo

IP: vt.gaming.dk
Port: 4000
Pass: wow

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#MMO.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

World of Warcraft Tjek det hér!(3)
World of Warcraft bedste combo(1)
World of Warcraft Teame op? - ...(4)
Guilds Procenter i Blodet ...(0)
Guilds Semper Danica ...(3)
Guilds [A] Dominance @ RC ...(1)
World of Warcraft MMR reset(0)
World of Warcraft Sådan bliver du en ...(1)
Class Prot warrior(2)
World of Warcraft Bedste Warlock PVE ...(5)
World of Warcraft Hvor spiller du?(31)
Guilds søger nogle på ...(0)
World of Warcraft Patch 4.3 - News(1)
World of Warcraft Sådan bliver du en ...(4)
World of Warcraft Bedste Tank Class ...(2)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Ang. Skribenter ...(0)
Offtopic Gaming for the Cure(0)
Offtopic Interview vedr. WoW(0)
Offtopic S: World of ...(0)
Offtopic WoW og Mac computer(1)
Offtopic Hjælp! : Efter ...(0)
Offtopic Er siden her død?(5)
Offtopic Vind steelseries ...(2)
Offtopic Søger admin fra ...(7)
Offtopic Reklamer - ...(0)

Reklamer

World of Warcraft » Generelt

Sidste indlæg

PvP og wotlk hvad syntes du?

Jeg er så trær af wotlk og jeg skal nok forklare jeg hvorfor. Jeg er pvp spiller, men nu her i wotlk er det krævet at man skal ha både honor og arena points for at kunne få et item, plus det koster så meget mere end det gjore før. Så er der bare det problem at der sider en del pvp spiller, som mig der ikke gide arena, så hvordan fanden får vi lige gear ?

Plus dem der er blevet level 80 endnu ikke har mulighed for at få noget pvp gear, før engang i næste månden. Det vil sige at alle pve spiller når at skaffet en masse godt pve gear, plus de endnu engang får kaste pvp i nakken efter dem med deres skide marks (Emblem of Heroism). Så de kan glad hoppe ned og købe gear, nemmer og hurtiger end pvp spiller.

Plus arena bare ikke er lige gode til alle classes, så igen vil nogen ha nemmer end andre ved at skaffe pvp gear.

Jeg syntes blizz gøre mere og mere for pve spiller, i kan få pvp gear ved at lave pve. I kan nå at skrabe en masse Emblem of Heroism sammen så i kan købe lidt når det kommer, plus at de fleste vil ha et godt mix at epic og blå items.

Jeg ved og har læst rundt omkring at jeg ikke er den enste der har det sådan her.

Og jeg gider endlig ikke spille en op på level 80, for så ikke ha noget at tage mig til.

Jo der er altid bg, men gear det har jeg altså ikke noget af, så jeg ville få en hård kamp. Og nej jeg siger ikke de skal gøre det nemt for os at få gear, Jeg har ikke noget i mod at skulle ha eks 50.000 honor for bare et stykke items og f.eks 40 af alle bg marks. Jeg gider bare ikke være tvunget til arena. Og jeg gider ikke se på at pve spiller får det nemmer og nemmer.

Lidt brok fra en der ikke syntes wotlk er så fedt som hun havde håbet på.
Flere |
Pushkina Onsdag d. 19. november 2008, kl. 05:15
Freezing arrow is so bad that... after 5 hours of ...
eyal | Gaming.dk
Onsdag d. 19. november 2008, kl. 09:08
1
1. Der er mulighed for at skaffe PvP-gear. Prøv: Savage Gladiator + diverne epic non-set items som jeg ikke mener kræver arena point.
2. Alle classes kan komme på et top rating team i arena. Hvis ikke i 2on2, så i 3on3 eller 5on5. Jeg er paladin, og har TBC ikke haft det store at skulle have sagt i andet end 5on5. Det er rigtig at det er øv at skulle være tvunget til at spille 5on5 når 2on2 og 3on3 er noget nemmere at få igang. Men jeg vil stadig understrege at ALLE har en rolle i arena ud fra en kombination. Og hvis man sætter sig ned og prøver at sætte sig ind i de forskellige kombinationer, kan man sagtens gennemskue sin rolle.
Yamatsu @ Emeriss
Pushkina
Onsdag d. 19. november 2008, kl. 11:13
2
Alle pvp items kræver arena point også de non-epic af dem.

Det er ikke fordi jeg ikke kan arena, det er fordi jeg ikke syntes det er sjovt.
Og jeg syntes det er et lamt tiltage at skulle være tvunge til det hvis man ikke finder det sjovt. Der er så mange andre mulighed, de kunne indføre det gammel pvp system, hvilket jeg syntes var helt fint. Eller noget helt andet. Mon ikke de kunne komme på noget beder end at tvinge folk til arena.

Og ja alle classe kan godt virker i arena, men igen så er man tvunget ud i 5on5 eller 3on3 den enste jeg bare gider bare en lille smule er 2on2 og det er kun fordi jeg så spiller med kæreste. Haha jeg skal bare brokke mig, men alt i alt syntes jeg det sutter røv.

Og jeg er ikke den enste pvp spiller det led og ked af det her tiltage og jeg håber da blizz finder ud af noget andet snart.
eyal | Gaming.dk
Torsdag d. 20. november 2008, kl. 11:09
7
Altså jeg kigger på følgende link og synes ikke jeg kan se nogle arena items der kræver arena:
http://warcraftecon.files.wordpress.com/2008/11/sgprices.jpg

Og en copy paste fra arenajunkies:
HONOR
[Epic. Vendor @ Hall of Legends in Org, Sergeant Thunderhorn]
Hateful Gladiator's Band of _: 38,000 HP
Hateful Gladiator's Cloak of _: 38,000 HP
Hateful Gladiator's Pendant of _: 38,000 HP
Hateful Gladiator's Bracers of _: 31.600 HP
Hateful Gladiator's Boots of _: 49,600 HP
Hateful Gladiator's Belt of _: 49,600 HP
Medallion of the Horde: 49,600 HP

Videre er der et helt craftet sæt i blacksmithing som fungerer som et PvP sæt, så mon ikke at tailors og leatherworkers har tilsvarende
Redigeret: Torsdag d. 20. november 2008 - kl. 11:17
Yamatsu @ Emeriss
Pushkina
Torsdag d. 20. november 2008, kl. 18:09
8
På wowhead viser de noget helt abdet.

Så hvad skal man tror på ?
eyal | Gaming.dk
Torsdag d. 20. november 2008, kl. 21:13
10
På wowhead står der intet?
Yamatsu @ Emeriss
Pushkina
Torsdag d. 20. november 2008, kl. 23:42
11
http://www.wowhead.com/?item=41675

Altså sættet koster begge dele. Både det epic sæt og det non epic sæt. Plus at man som pvp spiller skal ha en bestem rating i arena for at kunne få sinne items, men ved pve kan du få dem lige meget hvor lav din rating i arena er.

De andre items koster honor. Som ringe, trinket osv
Redigeret: Torsdag d. 20. november 2008 - kl. 23:44
eyal | Gaming.dk
Fredag d. 21. november 2008, kl. 00:18
12
De items jeg linkede koster stadig kun honor, og kan se at det item du linker der kan købes for badges.

Ja - Det kræver at du har en vis rating i arena for at kunne få det bedste gear. Jeg vil mene, at hvis du bruger lige så lang tid som raiderne bruger på PvE, så er en høj rating ikke svært at få.

Det kræver ligeledes du kan forstå taktikker og kampe og kan spille din class i PvE.

Jeg kan følge med i at honor gear er reduceret, men 350 rating er altså = 10 kampe på et 5v5 hold, så det er ingenting. 10 arena kampe, så har du de arena point du skal bruge.
Det vil jeg mene er lige lovligt nemt.

Og det er kun epic items du skal have en bestemt arena rating for at kunne få jo. - Ja epics får du ikke gratis længere :)
Yamatsu @ Emeriss
Pushkina
Fredag d. 21. november 2008, kl. 01:33
13
Ja det kan købes for badges og dem får du ved at lave pve ikke pvp.

Jeg gider ikke lave pve for at få pvp itesm..

De items der kun koster honor er ikke sæt items, det er trinket, back amor osv.

Jeg skriver at pve spiller kan få pvp items sæt uden raiting, men hvis man kun spiller pvp så skal man ha en rating for at kunne få nogen bestemte itesm, det er da ikke fair vel ?

Og gider ikke til at diskuter pre wotlk hvor pvp spiler kunne få gratis items, for ved gud det få pve spiller også. I får pvp items ganske gratis uden at skulle spille pvp. Plus de fleste pve spiller ender med at lave badges run, for derved at kunne få flere gratis items. For vi kan da være enig om at kara ikke var så skide svært til sidst.

Jeg gider ikke ha gratis gear, det er slet ikke der jeg vil hen. Jeg gider bare ikke skulle være tvunget til enten arena eller pve for at kunne få de bedste items.

Og lad nu vær med at fortælle mig hvordan man spille arena, det ved jeg skam godt. Det siger mig bare ikke noget.

Men selvom jeg kun er world pvp spiller og bg pvp spiller, skulle jeg sgu da ha en mulighed for at kunne få epic items på lige fod med alle andre i det her spil.
eyal | Gaming.dk
Fredag d. 21. november 2008, kl. 08:25
16
Jeg siger heller ikke at du ikke ved hvordan du spiller arena, men min point er, at du godt kan tage 10 kampe på 1 uge med 4 randoms, og så resten af tiden nyde world PvP og BG.

Det er jo omvendt også for at tvinge flere folk i BG's at items nu også koster honor, så på den måde er BG blevet forbedret.
Yamatsu @ Emeriss
Pushkina
Fredag d. 21. november 2008, kl. 08:32
17
Lad mig sige det sådan jeg vil helle skære min pulsåre over med en sløv kniv. Jeg finder virkelig arena vildt kedligt. Og det pisser mig af det er den enste måde udover pve for at få gear. Plus det pisser mig endnu mere af der ikke er rating på pvp itesm hvis du får dem fra pve.
rheko
Onsdag d. 19. november 2008, kl. 12:04
3
Tingene koster mere men det er også lettere at få mere honor i forhold til tbc.
eyal | Gaming.dk
Onsdag d. 19. november 2008, kl. 13:14
4
Koster Savage mere, eller hvad mener du :) ?
Yamatsu @ Emeriss
Pushkina
Onsdag d. 19. november 2008, kl. 22:30
5
Det er jo heller ikke det jeg brokker mig over eller det tråden går ud på.

Jeg har ikke noget i mod det koster mere, da man får mere honor jo højer level man er.
Kavu | The Ice Drakes
Onsdag d. 19. november 2008, kl. 22:54
6
World of Warcraft = PvE > PvP , sådan har det altid været og sådan skal det bare blive ved med at være imo...

ved godt det er en lidt klar holdning, men jeg synes når de laver så meget ud af at lave fede instances som tager 1-10 gange så lang tid at lave som en lille (pis)arena så skal der også fokuseres mere på det.

Outdoor PvP = WIN :p
Redigeret: Onsdag d. 19. november 2008 - kl. 22:55
Pushkina
Torsdag d. 20. november 2008, kl. 18:12
9
Nu bruger de også tid på at lave nye bgs og de har også brugt tid på at lave et nyt område hvor det er pvp.

Jeg syntes at siger man a må man også sige b, og det gør blizz ikke. Hvis de vil ha det skulle være et pve spil, så skulle de ikke slet ikke ha noget pvp. Men de har valgt at wow også skulle være pvp.

Jeg er lidt træt af pve spiller, der mener wow kun skal handle om pve og blizz kun skal gøre noget ud af pve.

Der er en lige så stor del som heller vil pvp og vi betaler det sammen som jer pve spiller.
xmE
Fredag d. 21. november 2008, kl. 06:50
14
Jeg har verken noget imod PvE eller PvP og jeg kan lide at tage del i begge dele. Det Blizzard vil er jo at lade folk geare op nemt og hurtigt i starter raids osv i WLK. Jeg er sikker på at så snart S6 begynder vil det kun være at få fra arena osv til PvP spillerne, samt at T8 kun vil være at få fra 10/25raid instancen.
Det er meget muligt Blizzard har gjort det muligt at få arena gear fra wintergrasp osv, men det er altså ærligt talt ikke særligt svært at få stablet et 10M raid sammen, og man får altså mere ud af spillet hvis man prøver lidt af alt hvad det indeholder :)
Soon™ Is a registered trademark of Blizzard
Pushkina
Fredag d. 21. november 2008, kl. 07:49
15
Blizz havde også indført pvp itesm ved at lave pve før wotlk kom ud.

Jammen det ville være skide nemt for mig at komme til at raide hvis jeg ville. Er i et godt pve guild på min horde chart, selvom jeg aldrig rigtig har spille pve. Så dem kunne jeg bare tage med. Men nu er der bare det at nogen ikke finder pve sjovet eller spænden. Ligesom der findes pve spiller der ikke gider spille pvp. Jeg ville godt se hvad pve spiller ville sige til hvis de skulle til at samle honor sammen for at kunne få deres pve items.

Jeg mener bare det er at give endnu mere til pve spiller end de har i forvejen. Og nu har pve spiller mange flere muligheder for at kunne få nice ting her i wotlk. Lad os tage nogen af de mest fede flying mounts i spillet, dem kommer du til at kunne få ved at lave pve. De enste mount du kan få ved pvp er de ganske alm kedlig normale mount, som ikke kan en skide andet end at løbe rundt på jorden. Endnu en fordel pve spiller har.

Med det her tiltage giver de gratis epic væk til pve spiller og det er sgu ikke fordi de fortjener det mere end os der har valgt at være pvp spiller.
xmE
Fredag d. 21. november 2008, kl. 20:24
18
Personligt synes jeg nu at det fedeste flying mount i spillet er Brutal Nether Drake som kun kunne fås ved at blive gladiator i S4.

Jeg synes i det hele taget det er blevet for nemt at få epics i WoW, uanset om det er PvE eller PvP, men jeg har bestemt ikke lyst til at farme honor til hverken PvE eller PvP items da jeg synes Battlegrounds er ekstremt kedelige og vil meget hellere spille arena hvor det ikke bare er hovedløs farming.

Blizzard har jo åbenbart ville gøre det nemmere at komme igang med endgame da entry level gear er så let at få fat i. Både PvP og PvE.

Om Blizzard giver mere til PvE spillere end før ved jeg ikke hvad jeg skal sige til, men noget der er helt sikkert er at casuals har det meget nemmere nu da man næermest ikke skal røre en finger for at få klasket epics i hovedet.
Soon™ Is a registered trademark of Blizzard
spyN
Søndag d. 23. november 2008, kl. 18:48
19
Jeg læser det stadig som at man skal ha' en bestemt rating for et item.
Så kan man så vælge enten at bruge arena points ELLER HP på de sæt items.
Basta!

EDIT: (Med kig på atlasloot)
Redigeret: Søndag d. 23. november 2008 - kl. 18:49

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© COMWAYS I/S 2010 | Regler - Gaming.dk - CODGaming.dk | Webmaster RSS Feeds 
1.3977291584