Jeg er lige begyndt at spille wow igen efter 2 års pause (ja... da tbc udkom) men jeg har et lille problem.
Når jeg trykker på en spell og jeg ikke har noget target vælger den automatisk det tætteste target og laver spellen på det target. Det er meget irreterende hvis man fx spammer en spell. Når en target dør går den automatisk over til det nærmeste target uden man vil skyde på det.
Har prøvet at sætte interface settings til default men det hjalp ikke. Help please :)
Jo absolut, det er den måde jeg får targeted alliancer når jeg står i en stor crowd i IF og snakker dem foran AH (Det brugte jeg meget tid på inden wotlk)
ok :SS
må vel bare lade være med at spamme spells når jeg ikke vil target få nyt target. Det værste er bare når et mob dør og så begynder den automatisk at skyde på det næste når trykker på en spell :D
Jeg ville prøve at oprette en ticket omkring det til en GM. Det er et mere teknisk spørgsmål, og det kan jo være at der er en command der kan hjælpe dig.
Efter en halv times tid i snak med gm om forskellige muligheder (slet WTF, cache og interface folder, repair wow osv) for at fixe det fandt vi efter LAAANNG tids prøven i interface settings (ja , gm'en vidste heller ikke hvad man skulle) at når man har auto attack / auto shot ENABLED og man trykker på en spell uden target, finder den automatisk det tætteste target og skyder på det :D
så hvis der er nogen der gerne vil have lidt mere self control over targetting, DISABLE denne funktion :D
Redigeret: Lørdag d. 22. november 2008 - kl. 16:37