Nu er jeg en af dem der godt kan lide og være lidt klar til Wrath of the Lich King, så jeg tænkte på om hvad andre har valgt som "deres" spec til level 80 på deres hunters. Jeg er selv meget i tvivl om de de sidste point, så det kunne da være rart at se det fra nogle andre folk...
Rapid killing. Seriøst, det er det sidste du får brug for - det benifit kan overhovedet ikke betale sig. Hvorfor ikke få 50 energi pr. crit? Dit pet tanker fantastisk således. Derudover, der er jo direkte en RAP buff ud af 100 % af dit intellect, det er da bare win win situation :)
Serperation Anxiety ser jeg ingen grund til at tage. Den box, i min mening selvf., har virkelig skuffet mig angående af hvad de har kunne finde på af ting. 10 % run speed.... Måske lidt godt til pvp i VISSE situationer, da man bare hele tiden bliver slowed af slow effekts. 20% dmg når dit pet er LOS eller 20 yards væk. Du kan specce en chimera til at gøre noget lign. med hele 40% extra dmg på targets under 20 % hp. Derudover kan den også gøre 50% hvis man er på 35%.
Så synes ærlig talt at det er spild. Hellere udnytte lidt af spirit bond da det også giver 10% mere healing til én selv. Og Animals handler, seriøst, du får VIRKELIG brug for Master's call da det kan kurere Imparing effekts (slowing), MS effekts, og gør dig generel immun til alt i 4-6 sec (mener det er 4 men noget siger mig at det er mere).
Så hellere reduced cooldown på den :) og pet, 4% ekstra hit? Det er jo kun godt.
Redigeret: Lørdag d. 6. september 2008 - kl. 02:31
Mine erfaringer viser at Rapid Killing har virkelig været in win effect i arena, når den kuner på 2 min cooldown vs at have andre effetkter.
Serperation Anxiety er nok en af de ting som skal PRØVES før jeg tager den som standard, har ikke lyst til at skyde det hele i sænk før jeg har spillet med et spec, jeg kan lide.
Havde faktsik ikke set at Animal Handler reducere ens cooldown med 5 sek, men jeg hare stadig ikke vist om man bruger den når du nu har fået knockback, og stomp effect på exotic pet (Rhino).
Det er nok også noget af det som jeg ender ud med, selv om jeg godt kunne tro nogle af de ting som "Focused Aim" måske bliver en vinder. Ved det ikke ;)
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
Feel the power :D
MMS - Slooooooooooooow dps........ zzzzzzzzz