davs. Nu da WotLK er på trapperne, og raid jo ikke er det helt vilde, er jeg gået igang med lidt PvP.
men sagen er, mig og min makker i 2on2, spillede 2 kampe igår mod en mage og rogue.
Roguen var ikke sindsyg sværd at flække, men det var som om jeg aldrig kunne komme ind på Magen, min makker er en druide (og nej, det er ikke just bare cyclone, root, rempentence etc etc.).
Magen formåede at holde mig på afstand under HELE kampen, og derved flækkede han os begge, jeg er godt nok i PvE gear.
men hvordan kommer jeg ind på en mage, for at nedlægge ham?
//Anders |
Det er rent faktisk din root/cyclone som din warrior skal bruge til at komme ind på ham med og så få en hamstring ind så han ihvertfald ikke på den måde kan holde ham på afstand. Det ligger større pres på ham, og giver ham så mindre tid til at kite din warrior rundt.
Du skal sørge for at gå helt ud defensivt, så du til en hver til kan trække dig ud af line of sight på magen. Det tvinger ham til at jagte dig eller at skifte over på din warrior.
Hvis han så går på dig skal din warrior passe på sheeps (evt spellreflecte disse)
Hvis han får et sheep ind på din warrior, så cyclone ham og kom væk.
Root er ikke så god da han kan blinke ud af dem.
Hvis han går på din warrior skal du passe på hans counterspell og forsøge at holde din warrior på 100% hele tiden. Her skal du hellere heale for meget end for lidt, da magen hurtigt kan tage en af jer ud hvis han får lov.
Jeg vil mene at den bedste taktik imod en mage er at hjælpe din warrior, og køre defensivt selv.