curse havde deres program ude LANGT før wowace gik ned.. og jeg prøvede det men jeg fortræk wowace, og wowmatrix minder om wowace, så det bruger jeg nu..
Regl nr. 1. Jeg er altid korrekt!
Regl nr. 2. Hvis forkert, henvises til Regl nr. 1!
Ja, men wowace er stadig blevet overtaget af curse. Du kan finde mange addons der nu ikke bliver udgivet på curse fordi udviklerne ikke vil have noget med curse at gøre.
folk brugte wowace fordi de ikke ville bruge curse, og nu overtager curse wowace, så bliver det jo spændende at se om folk vil bruge det, når det kommer op igen..
Wowmatrix er simpelt og nemt, men alle penge tjent på reklame går direkte ned i lommen på udvikleren selv.
Ved curseclient går pengene til hosting af addons og til udviklerne, så det er et godt valg hvis man gerne vil have det kører på lang sigt.
Den person der lavede Wowaceupdater er samme person som nu udvikler Curse klienten og der kommere flere og flere features, jeg kører selv med curse clienten og er ovenud tilfreds.
"why fix something there isn't broken?"
siden wowmatrix er gratis, så tjener han ikke noget på det, men mindre folk klikker på hans reklammer.. jeg fortrækker et nemt program, som wowmatrix er, start og tryk update, (lad den opdate) og luk programmet.. hvad mangler der af nye funktioner til det? ofc er der andre funktioner, men det er ikke noget jeg bruger..
Wowmatrix i sig selv er glimrende, det betvivler jeg ikke.
Men jeg vil hellere støtte et projekt der støtter hosting af addons osv, i stedet for et der ikke gør, på sigt kan vi jo riskere at hostingen forsvinder som det skete med wowace.com.
Nu var det Curse Client som sende oplysninger om dig til dem selv uden det kunne slås fra og ikke var dokumenteret, syns det er mere suspekt,
Og Curse har meldt planer om bruger betaling på flere af deres funktioner, desuden kan jeg ikke li dem fordi hver gang de får en klage om noget på deres forum så bliver det slettet og "glemt".
I may not have gone where I intended to go,
but I think I have ended up where I intended to ...
Har ikke nogen disideret ynglings addons, alle sammen er kun gode sammen, AG/pitbull til player, grid til raid / party, PP til buff, EKS til combat, Bartender(idet Trinity ikke kommer igen /cry) til action bar :)
Lige til at starte med, så hedder det altså yndling, da yngling har noget at gøre med at være yngst xD
Personligt vil jeg helst dele dem ind i kategorier, da jeg synes der er mange fantastiske addons som ikke kan undværes.
Til leveling vil jeg sige QuestHelper og Cartographer.
Til raids er der Omen og BigWigs.
Til PvP, Proximo og ControlFreak.
Ved design af UI er der kgPanels og Skinner.
Og så synes jeg heller ikke doom_cooldownpulse, OmniCC, Quartz, Tinytip, Healbot, ag_Unitframes, FuBar, ItemRack, RatingBuster, SpamMeNot og BaudBag kan undværes.
Der er simpelthen for mange gode addons, kan ikke nøjes med 2 :D
Vi blev faktisk nødt til at trykke på en knap, så havde vi bare en healer der var aktiv, som vi satte follow på. Knappen havde en macro, der automatisk fandt det target den skulle heale ud fra Emergency Monitor, så skulle vi bare skrive 1/2/3 hver gang raidet startede og så lå vi nummer 1 på healing, med mindst overhealing.
2. ag_unitframes - ændring af ui til player, pet, party, target, target of target, target of target of target og meget mere..
men jeg bruger har 133 forskellige addons installeret..
længe leve wowmatrix til at opdater, nu da wowace er gået ned..