Nu hvor jeg bruger mange anddons, for at få et interface der er så inukt og brugervenligt for mig selv, så er jeg ikke den der bare trækker på skulderne når Blizz udgiver en patch der (undskyld mit franske) fucker alle addons til med lort så de kun viker halvt eller slet ikke virker selv efter at folkene bag addons'ne har updateret dem.
f.eks. Dominos (som er blevet erstattet af bongos af samme udgiver) virker kun halvt. Dominos's config, altså den der få bar til at blive brugt til druids når de skifter form virker ikke.
Ag Uniframes har mistet den lille smarte skærm hvor man så sin modstander eller sig selv som front figur. Hvilket hjalp utroligt meget når man skulle finde den rigtige mand i et virvar af chars.
Jeg har opdateret ALLE mine addons. Stadig virker kun få af dem, havlt så at sige, og mange af dem virker slet ikke. Enten kan man ikke starte dem eller også laver de fejl så en rød fejl boks kommer frem midt på skærmen hele tiden.
Har andre det lige som mig? Hos Dominos's udgiver skriver de at fejlen vil blive rettet fra blizz side samt at fejlen er hos dem, og at det vil blive fixet i patch 3.0.2 -.-
Blizz... fix my WoW. |