*Tilbage
Gamelaunch.dk - din esport leverandør

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af WoW.Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Support

Server Informationer

ikon

Public WoW Ventrillo

IP: vt.gaming.dk
Port: 4000
Pass: wow

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#MMO.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Guilds ...(0)
Guilds PvP Guild... Sap ...(1)
Guilds 100% dansk guild ...(0)
World of Warcraft Wow The Movie(1)
Guilds [A] iddqd - ...(0)
World of Warcraft Prøv lige at se ...(1)
World of Warcraft nogle på all.akir(0)
Class Pala talents(0)
World of Warcraft Tjek det hér!(3)
World of Warcraft bedste combo(1)
World of Warcraft Teame op? - ...(4)
Guilds Procenter i Blodet ...(0)
Guilds Semper Danica ...(3)
Guilds [A] Dominance @ RC ...(1)
World of Warcraft MMR reset(0)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic s: Steelseries ...(0)
Offtopic K: WoW wrath of ...(0)
Offtopic Ang. Skribenter ...(0)
Offtopic Gaming for the Cure(0)
Offtopic Interview vedr. WoW(0)
Offtopic S: World of ...(0)
Offtopic WoW og Mac computer(1)
Offtopic Hjælp! : Efter ...(0)
Offtopic Er siden her død?(5)
Offtopic Vind steelseries ...(2)

Reklamer

World of Warcraft » Addons, Interface og Macros

Sidste indlæg

Patch 3.0 Kaos for alle addons-brugere over hele verden.

Nu hvor jeg bruger mange anddons, for at få et interface der er så inukt og brugervenligt for mig selv, så er jeg ikke den der bare trækker på skulderne når Blizz udgiver en patch der (undskyld mit franske) fucker alle addons til med lort så de kun viker halvt eller slet ikke virker selv efter at folkene bag addons'ne har updateret dem.

f.eks. Dominos (som er blevet erstattet af bongos af samme udgiver) virker kun halvt. Dominos's config, altså den der få bar til at blive brugt til druids når de skifter form virker ikke.

Ag Uniframes har mistet den lille smarte skærm hvor man så sin modstander eller sig selv som front figur. Hvilket hjalp utroligt meget når man skulle finde den rigtige mand i et virvar af chars.

Jeg har opdateret ALLE mine addons. Stadig virker kun få af dem, havlt så at sige, og mange af dem virker slet ikke. Enten kan man ikke starte dem eller også laver de fejl så en rød fejl boks kommer frem midt på skærmen hele tiden.

Har andre det lige som mig? Hos Dominos's udgiver skriver de at fejlen vil blive rettet fra blizz side samt at fejlen er hos dem, og at det vil blive fixet i patch 3.0.2 -.-

Blizz... fix my WoW.
Flere |
ZeeZ Fredag d. 17. oktober 2008, kl. 18:05
...
eyal | Gaming.dk
Lørdag d. 18. oktober 2008, kl. 14:15
1
Tjek mit addon :)
Yamatsu @ Emeriss
icemann
Søndag d. 19. oktober 2008, kl. 13:19
2
ja jeg har haft de fejl også , MEN nu er mit problem bare jeg mit wow HAKKER rigtigt meget , har kørt wow i 1400 x 1024 men efter den nye patch kan jeg kører wow i
800 x 600 jeg har opdateret mit skærmkort til nye driver men det hjalp ikke , HVAD KAN JEG GØRE , jeg tænker på jeg har jo også bestildt det nye wow der kommer senere , er er jeg bange for mit wow går helt ned
eyal | Gaming.dk
Søndag d. 19. oktober 2008, kl. 15:17
3
se mit svar i din tråd, så skal vi nok få løst dit problem.
Yamatsu @ Emeriss
Spawn | Dawning
Mandag d. 20. oktober 2008, kl. 09:05
4
Der er ALTID problemer med addons ved større patches, i år er det dog meget mildere end det var pre TBC.

Mit råd: slet alle dine addons og start forfra (ja det er træls, men det virker).
Mange addons er kommet som "nye" addons, og kan ikke bare opdateres, Eksempler: Prat, Cartographer, Bartender osv.

Til opdatering af dine addons kan jeg kun varmt anbefale Curse klienten.
Jeg ved godt mange folk er glade for wowmatrix, men de reklamepenge udviklerne får ind på den stikker de i lommen, hvorimod dem fra curse går til hosting af addons og addonudviklerne i stedet, så hvis man gerne vil holde liv i muligheden for nem opdatering så stør dog curse klienten.

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© COMWAYS I/S 2010 | Regler - Gaming.dk - CODGaming.dk | Webmaster RSS Feeds 
1.17935490608