Kan ligge ud selv, jeg spiller Paladin, både Holy og Retribution, og jeg intet mindre end elsker det.
Jeg er 100% inde med at være en af de dårligeste healere i 2v2, da det sætter større krav til mig som spiller for at jeg kan vinde en kamp over en combination med f.eks en druid eller en priest.
I PvE elsker jeg at være den der skal have styr på hvor hårdt bossen slår, og skal holde øje med hvornår bossen bruger sine abilities på tanken for at jeg kan holde ham i live.
Healing meters har aldrig generet mig, jeg ved udemærket godt at der er ingen anden klasse i spillet der kan holde en maintank i live som en holy paladin, og det er nok for mig til at være nederst på healing done i Sunwell Plataeu.
Well Well, jeg regner bestemt med at få min hunter op til level 80, da det ser ud til at de for en hel de ændringer i WOTLK. Jeg håber virkelig at der bliver større forskel mellem Beast Mastery og Marksmanship hunters.
Men jeg skal da bestemt også have min paladin op til level 80.
Når jeg ellers kommer hjem fra efterskole, ska jeg da helt sikkert også have WOTLK. Regner med at det mest bliver på PvE siden denne gang, da jeg stortset kun har PvP'et i tbc og pre-tbc og jeg er blevet lidt træt af det. Men ska helt klart have min druid i 80 først, har spillet druid siden jeg startede på WoW (ca 3½ år siden), og elsker bare den class(mainly healer) :DD
BM hunters har altid og vil atid være den bedste leveling class / specc. Derfor jeg vil jeg klart foretrække at udnytte det udover, at jeg selvfølgelig allerede nu er BM hunter.
Det er en klar fordel at være denne class da det kan anvendes til at farme stort set alt, og det er da også med en rimelig fordel i dps.
PVP er lige min størrelse. Jeg elsker det, ikke mindst fordi der ikke findes noget bedre, end at kunne kite 3-4 personer, som stormer én på samme tid imens man har sin frost trap oppe og poppet BW. Udover det gør det ret så nas at have mig i røven hvis man er healer eller stort set andet. Da crits er min vej frem til god DPS, er jeg utrolig glad for det nye talent tree for BM hunters.
Udover det usædvanlige gode Exotic pet, (formegentlig tamer alle BM hunters en Devilsaur, men kunne godt se frem til nogle også tamer Wasps da de har samme pet talent tree), så er jeg glad for at man fremover som hunter kan få 2 % mana igen pr. crit ens pet laver med special ability. Og da jeg lever på crits, så har blizzard indført et tallentbox som netop tillader, efter 60% chance af crit af skud - SS, AS, KS, at éns pet får 3 strikes lige efter hinanden til at critte = 6% mana - ja tak for næsten ingenting.
PVE har jeg været meget til, men mistede lysten ret meget efterhånden man lige så stille fik det ind i hovedet, at der var en expansion på vej. Trods dette har jeg alligevel valgt at satse på PVE i en nær fremtid i WOTLK. Levelingen kommer selvf. først og det skal ikke vare længe hvis I spørger mig :) .
Lige det du nævner der med med den ekstra mana gain fra ens pet er noget som jeg ser meget frem til og den ekstra buff med improved Aspect of the Viper. Allerede nu har jeg intet problem med at holde min mana oppe, så hvis vi antager boss'en har en Seal of Wisdom på sig også.
Du skal tænke sådan på det, at hvis du critter lige så meget som jeg f.eks., så vil aspect of the viper kun være til at komme fra 40 mana op igen. Jeg har svært ved at se at der som f.eks. nu, vil gå rimelig hurtigt med mana use når man har aspect of the hawk på. Så derfor tror jeg med klar sikkerhed, at blizz har lavet dette så man kan udnytte aspect of the hawk langt mere :)
Jeg skal helt klart spille videre på min holy paladin, som jeg nyder at spille. Godt nok leger jeg lidt med tanken om at level med protection, og måske også raide med det, når jeg bliver level 80.r
Jeg vil helt sikkert fortsætte som restoration shaman. Wrath of the "Lick" King er en store kærlighedserklæring til restoration shamans, det vil forhåbentlig ikke være muligt for enhver idiot at være shaman mere, da vi får flere spells, og en længe ventet cleanse.
Mine grunde er egentlig lidt begge dele, men min personlighed er bare langt bedre til at være healer, det der med at skifte targets og så holde sig under en tank, det er ikke mig.
Jeg regner med at levele min mage op først, eftersom den nok er min ynglings, og glæder mig til at jeg kan få lov at raide som frost, eftersom jeg ikke bryder mig så meget om fire. Så det er et stort plus, selvom jeg nok ikke får tid til at raide alligevel.
Men min warrior skal altså også op, udelukkende på grund af det fury talent, der gør man kan have to 2h wep. Prøv lige at forestille jer hvor voldeligt det vil se ud på en gnome warrior ^^ Og så er det fedt at der bliver sat mere fokus på dps i stedet for tanking.
Druiden bliver nok den sidste der skal op, eftersom jeg syntes at feral er kedeligt, og jeg ikke har gear til at gå boomkin, kommer det til at tage tid at levele som restoration. Men de bliver fede healers i wotlk, så op til lvl 80 det skal den altså.
PvP siger mig, ingenting, så det spiller ingen rolle for mig. Jeg raider heller ikke vil jeg godt tilstå, men jeg hygger mig med spillet, og så elsker jeg at levele chars. op. Regner med at jeg skal have en warlock og en shamen op inden for nærmeste fremtid. Hvis tiden er til det.
Der er da intet problem med at raide som frost nu. Der skal bare være mindst 2 mages i raided. En med deep frost og en anden med arc/frost, hvor deep frost magen stacker Winter's Chill og den anden fyrer de ville crits af.
Jeg har spillet Arc/Frost i et godt stykke tid nu, og dps er intet problem overhovedet ;)
Hvis det ikke var fordi jeg havde formateret for nyligt kunne jeg da have smidt et par WWS eller recount logs =)
Spiller selv css men inden det gamede jeg wow, dvs jeg raidede bwl og aq40 og lidt naxx til sidst, men så kom tbc også smuttede jeg tilbage til css.
Der var jeg healerbøffen og elsker at heale med priest :)
Men er priest stadig main healers eller er det blevet mere hybrid classes som gør dette, nu hvor man gik fra 40-25 mand :)
Og forventer i stadig at en priest er main healer i wrath of the lich king?
Vil sige priests stadig er uundværlige, jeg har endnu ikke set ændringer for priests i WotLK, men i vores guild har vi kørt med 1-2 holy priests, 2-3 paladins, 1 druid og resten er shamans (Helst 2 shamans).
Ved ikke hvad jeg regner med at komme til at spille i WOTLK. Men har da en idé om hvilken class jeg kommer til at ramme level 80 med først og starte ud på.
Lige pt. har jeg en Paladin (70) som jeg satser på jeg starter ud med eftersom det er den jeg ser mest som min main. Men ganske enkelt også pga. jeg har hørt retripaladins kommer til at shake ass i WOTLK. Egentlig har jeg ikke spillet retri siden jeg ramte level 70 på den. - Ellers har jeg min Warlock (70) i tankerne. Men kan ske det bliver en af mine andre i stedet, men vi får at se. :D
Hiver først min mage op , må indrømme den lige skal blive 70 først :P og at jeg ikke lige har læst om opdateringerne .. men glæder mig sku til det sker , så det hele ligesom starter fra 0 af igen :) !
Jeg tror det er et af de ting der gør at mange er glade for de her expansion packs. Det giver alle spillere en chance for at være med til det "nye" og være på samme niveau som andre spilere.
Jeg er faktisk lidt usikker på hvad jeg skal spille...
Jeg er en af de meget få der har spillet siden wow kom ud, dvs. siden 2004 mener jeg det er.. Og jeg har stadig kun 1 level 70 char ^^..
Så jeg er lige nu igang med at levele en hunter i håbet om at jeg kan nå det inden WOTLK (og ja det ved jeg er muligt for jer andre, men har tålmodighed og attentionspan som en 3 årig på crack)
Men først til 80.. nok min rogue.. den eneste jeg har, og bare fordi jeg kan .. rogues har altid været mest mig, tror det er derfor jeg aldrig har spillet andet.. elsker at alle folk kalder rogues for en nobrainer at spille og alligevel kan -jeg- tydeligt se forskel på en skilled rogue og en noob rogue..
Jeg har både været en meget intens pvp'er og pve'er så hvor mit fokus kommer til at ligge ved jeg sku ikke.. regner med at det bliver raiding nu alle kan starte forfra.. Har lovet mig selv at jeg vil prøve noget RIGTIGT endgame igen.. pre-tbc var jeg i naxx og det var sku en fed fornemmelse at vide man var i toppen af poppen.. i tbc har jeg ikke engang set kael'thas eller Vasj.. Faeme nedern.. men ja.. det var mine 5 kroners blandet :)
Jeg er altså næsten sikker på det kom ud til vinterferien 2005. Jeg kan i hvertfald huske jeg havde det forudbestilt ved Boomtown og så kom det på release dagen. Men det var da vildt så umuligt det var at få registreret sin account. Det tog 10 mins at få hentet ét billede på deres registrerings side, hvor den derefter kom med en server fejl.
Det var lidt som hvis man forestiller sig 1 million mennesker der prøver at presse sig igennem en dør samtidig, det går aldrig godt. :D
meeh xD Jeg lavede min account dagen efter wow ramte gaderne i danmark.. tog mig 2 timer at oprette xD .. og tjah .. care om det var 2004/2005 .. xD har spillet alt for længe og brugt alt for mange penge anyways ^^.. håber faktisk det er 2005 nu xD
Well, depends xD jeg ved stadig ik hva jeg vil spille i bc altså :P
Men jeg ka lide rogue til pvp.. :P men heller ik andet xD lidt forvirrende :) Men hva fanden :D
regner med at spille min hunter og mage op til 70. ca 8levels i alt, også må vi derfra se hvad jeg gør. Jeg har en kærlighed til hunters, så det bliver nok den jeg kommer til at spille på.
Jeg ved det ikke helt endnu, Har min main som er hunter, men som tingen ser ud lige pt, så ser det ikke godt ud for hunter. Især ikke hvis man som mig er pvp spiller. Så enten skal jeg tage mig sammen og få min 64 lock op på 70 eller min 33 druid op.
Da det ikke ser ud til hunter er til noget i wotlk.
Freezing arrow is so bad that... after 5 hours of ...
Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg vil level først... Hunter eller Druid
Jeg har en hunter i lvl 70 på en Normal server hvor der er 2/3 topguilds på alliance side(raider SWP 1/6 :P) og så vidt jeg ved er hunters den nemmeste og hurtigste class at level(efter at have læst lidt om Joana) så jeg tror jeg vil gå efter en af de dersens "archievements" :)
På den anden side spiller jeg med mine mates på en anden server som er PvP, men hvor der er "High" populated og med 3-5 guilds der har dræbt Kil'Jaeden så der må siges og være en del "aktive" folk, og jeg er godt træt af at blive ganket mens man leveler så jeg ved ikke helt om jeg vil starte med den, tror nok jeg venter til stormen er drevet over ;)
Jeg er 100% inde med at være en af de dårligeste healere i 2v2, da det sætter større krav til mig som spiller for at jeg kan vinde en kamp over en combination med f.eks en druid eller en priest.
I PvE elsker jeg at være den der skal have styr på hvor hårdt bossen slår, og skal holde øje med hvornår bossen bruger sine abilities på tanken for at jeg kan holde ham i live.
Healing meters har aldrig generet mig, jeg ved udemærket godt at der er ingen anden klasse i spillet der kan holde en maintank i live som en holy paladin, og det er nok for mig til at være nederst på healing done i Sunwell Plataeu.