Jeg tænker bare på alle de penge jeg har brugt på et spil som så bliver "forladt". Hvis det nye MMO kommer vil der så stadig blive arbejdet videre med WoW?
"We’re not trying to replace World of Warcraft with this new MMO. We’re trying to create a different massively multiplayer experience, and hopefully World of Warcraft will still be going strong when that one is released." - Mike Morhaime, CEO hos Blizzard
Det tvivler jeg på.
Det er ikke meget i hvert fald. Det vil nok ende som D2, at Arena stats vil blive resat en gang imellem, og en ny patch en gang om året. (Hvilket fører til mass hacking).
Du skal også tænkte på et spillene hos blizzard internt også er hinandens konkurrenter. Dette nye MMO vil også skulle udkonkurrere World of Warcraft som så mange andre spil har forsøgt på.
Med mindre WoW til den tid er outdated, tvivler jeg på at det bliver en succes over World of Warcraft.
Jeg var ikke et øjeblik i tvivl om, at Age of Conan og Warhammer Online ville tabe i kampen til WoW, men når det er indenfor samme selskab tror jeg bare at man vil satse mere på det nye end på WoW og derfor vil en eventuel expansion blive skrottet fordi de ikke tør og have så mange projekter i gang samtidig.
Du skrotter ikke en expansion til et spil der på et givent tidspunkt har 8-9 millioner spillere.
Plain and simple. Er der markede for et ny ekstrapakke, så bliver den udgivet, og det bliver ikke stoppet af at man ikke "tør" have flere projektor igang. Det her er en af giganter indenfor underholdning, og du kan tro de har forstand på at tjene penge.
Du skrotter ikke en expansion til et spil der på et givent tidspunkt har 8-9 millioner spillere.
Plain and simple. Er der markede for et ny ekstrapakke, så bliver den udgivet, og det bliver ikke stoppet af at man ikke "tør" have flere projektor igang. Det her er en af giganter indenfor underholdning, og du kan tro de har forstand på at tjene penge.
Da D2 kom var computer verdenen ikke på størrelse med nu, så D2 blev "forladt".
World of Warcraft derimod, har på stående fod, 11mil betalende spillere, og tallet vokser stadig. Med den udvikling vi har set med MMO de seneste 4 år, med WoW, AoC, Warhammer etc etc. tror jeg ikke WoW vil blive forladt til sig selv. Markedet er større end nogen sinde før, så selfølgelig skal kongurencen(rofl staveplade) jo også vokse, tror såmænd også blizz vil lave et mere, så vel for at tjene penge på det og at give WoW noget modstand på market og kabre nogle AoC/ GW/Warhammer spillere.
Flødeskum Affliction warlock
Makeen Prot Warrior
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
Regn ikke med at der kommer noget fra dem lige med det samme med SC2, og D3 på vej først.